کد خبر : 2068581 | 21 شهریور 1403 ساعت 10:35 | 33.3K بازدید | 38 دیدگاه

طعنه سنگین دی‌پل: حق داشتند سرود ما را هو کنند

رودریگو دی‌پل معتقد است که هواداران کلمبیا هنوز به‌خاطر شکست در فینال کوپا آمه‌ریکا ناراحت هستند.

طعنه سنگین دی‌پل: حق داشتند سرود ما را هو کنند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، کانادا و مکزیک در منطقه آمریکای جنوبی در زمین کلمبیا روبروی این تیم به میدان رفت و با نتیجه ۱-۲ این بازی را به حریف واگذار کرد.

این بازی پر از اتفاقات جنجالی در درون و بیرون زمین بود و اعتراض بازیکنان به تصمیمات داوری با واکنش‌های بسیاری از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه همراه شد. آنها همچنین پیش از آغاز این بازی و در زمان پخش شدن سرود ملی کشور آرژانتین هم آن را هو کردند که باعث عصبانیت شدید آرژانتینی‌ها شد.

دی پل پس از پایان این بازی در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگاران داشت در پاسخ به سوالی درباره این اتفاق اظهار داشت: «این کار درستی نبود که هواداران کلمبیایی سرود ملی کشور ما را هو کردند اما من درد و رنج آنها را درک می‌کنم. آنها زیادی به‌خاطر اتفاقاتی که در کوپا آمه‌ریکا رخ داد هیجان‌زده بودند.»

تیم ملی آرژانتین چند هفته قبل در دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کلمبیا قرار گرفته و این تیم را شکست داده بود تا جام قهرمانی این مسابقات را برای دومین بار از آن خود کند و این ستاره آرژانتینی به نوعی این باخت تلخ را بار دیگر به هواداران کلمبیا یادآوری کرد.

دیدگاه‌ها