کد خبر : 2068574 | 21 شهریور 1403 ساعت 09:38 | 25.2K بازدید | 105 دیدگاه

اسکالونی: داور باعث باخت آرژانتین شد!

لیونل اسکالونی معتقد است که تیمش توانایی شکست دادن کلمبیا را داشت اما پنالتی اعلام شده از سوی داور باعث شکست این تیم شد.

اسکالونی: داور باعث باخت آرژانتین شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، کانادا و مکزیک در منطقه آمریکای جنوبی در یک بازی جنجالی و پر حاشیه روبه‌روی تیم ملی کلمبیا به میدان رفت و با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم شکست خورد.

اسکالونی پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

2079631

شرایط بازی: ما در دیداری به میدان رفتیم که مدام تحت تاثیر شرایط اطراف بود و من حرفی برای زدن ندارم. باید مسیرمان ادامه دهیم چون شرایط این تیم با وجود این که شکست خوردیم مثبت است. ما این فرصت را داشتیم که نه تنها بازی را به تساوی بکشانیم، بلکه پیروز شویم اما ضربه پنالتی به سود آنها اعلام شد.

پنالتی: این تصمیم به ما ضربه زد. به داور هم گفتم. همچنین به مونیز گفتم که او تنها کسی بود که اعتراض نکرد. خوش به حال آنها. این اتفاق باعث ناراحتی است چون بازی پس از این ضربه پنالتی عملا ادامه پیدا نکرد.

حواشی و جنجال بازی: زمان برگزاری بازی خوب نبود چون می‌توانست در ساعت پنج، شش یا حتی هفت بعدازظهر برگزار شود. فکر نمی‌کنم که این ساعت برای بازیکنان درست و سالم باشد. گرما هر دو طرف را اذیت کرد اما شرایط اینطور بود. مشخص بود که تماشاگران هم وضعیت خوبی ندارد. از همه مهم‌تر، دو تیم در رده‌های بالای جدول هستند اما این موارد بهانه درستی نیستند.

2079630

عملکرد داوری: ما هیچ حرفی در این باره نداریم چون گاهی شما یک کلمه می‌گویید و آنها می‌توانند محروم‌تان کنند.

آنالیز تیم: این تیم جدای از نتیجه توانست به خوبی رقابت کند. ما فرصت مساوی کردن بازی را داشتیم و بازیکنان در جریان بازی قرار داشتند. ما شانس‎‌های خوبی هم داشتیم و جو تیم به صورت کلی مثبت بود. باید تیم حریف را هم مورد تحسین قرار دهیم.

جنجال درباره پنالتی: اگر فقط یک چیز من را آزار داده باشد، همین ضربه پنالتی است. تمرکز من فقط روی پنالتی نیست. مونیز حتی یک لحظه هم اعتراض نکرد. این چیزی بود که به او گفتم و خندید اما این پنالتی به وضوح آنها را از نظر روانی جلو برد و به ما ضربه زد اما باز هم فرصت زدن گل مساوی را داشتیم.

کلمبیا: آنها بردند و باید به آنها تبریک بگویم. ما کار سختی در پیش داشتیم. در نهایت وقتی ما در اوج بودیم، پنالتی اعلام شده نتیجه بازی را مشخص کرد. آنها بازیکنان خوبی دارند و امروز عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند و باید به آنها تبریک بگوییم.

دیدگاه‌ها