کد خبر : 2068572 | 21 شهریور 1403 ساعت 09:21 | 23.6K بازدید | 95 دیدگاه

پاراگوئه ۱-۰ برزیل: فاجعه ادامه دارد!

تیم ملی برزیل در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ با نتیجه ۰-۱ برابر پاراگوئه شکست خورد.

پاراگوئه ۱-۰ برزیل: فاجعه ادامه دارد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در چارچوب مسابقات انتخابی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، کانادا و مکزیک روبه‌روی تیم ملی پاراگوئه به میدان رفت و با نتیجه ۰-۱ شکست خورد تا چهارمین باختش را در این مسابقات به ثبت رساده باشد.

ویدئو: 352641

توپ و میدان در نیمه اول در اختیار ستاره‌های برزیل بود اما این پاراگوئه بود که موفق شد در دقیقه ۲۰ و توسط دیه‌گو گومز دروازه حریف را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. آنها چند فرصت برای گلزنی و به تساوی کشاندن بازی هم داشتند که نتوانستند به خوبی از این موقعیت‌ها استفاده کنند.

2079626

برزیل در نیمه دوم باز هم سعی کرد که به هر شکل ممکن دروازه حریف را باز کند و چند فرصت گلزنی هم خلق کرد اما بازیکنان این تیم بار دیگر در وارد کردن توپ به دروازه ناکام ماندند و همه شوت‌هایی که زدند یا خارج از چهارچوب دروازه بود یا توسط دروازه‌بان حریف مهار شد تا آنها یک شکست تلخ دیگر را هم در کارنامه‌شان به ثبت رسانده باشند.

2079627

تیم ملی برزیل با قبول این شکست، با ۱۰ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در آمریکای جنوبی قرار گرفته است و هشت امتیاز با آرژانتین که صدرنشین این جدول است فاصله دارد. آنها همچنین پایین‌تر از کلمبیا، اروگوئه و اکوادور در این رده‌بندی قرار دارند.

2079628

دیدگاه‌ها