کد خبر : 2068561 | 21 شهریور 1403 ساعت 01:29 | 22.8K بازدید | 14 دیدگاه

کومان: با کسی تعارف ندارم حتی ماتیاس دلیخت!

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، می‌گوید هر زمان که صلاح بداند دست به تعویض بازیکنانش می‌زند.

کومان: با کسی تعارف ندارم حتی ماتیاس دلیخت!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، هلند و آلمان در یک بازی مهیج با تساوی ۲-۲ به کار خود پایان دادند.

رونالد کومان سرمربی لاله‌های نارنجی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت: "زمانی که برابر تیمی مثل آلمان عقب بیفتید، کار خیلی سختی برای جبران دارید. از این بابت خوشحالم که بعد از دریافت گل دوم، توانستیم کار را به تساوی بکشانیم."

کومان در خصوص گل زودهنگام تیمش در این بازی گفت: "کار را عالی شروع کردیم. در حالی که تحت پرس شدید آلمانی‌ها بودیم، با استفاده از توپ بلند توانستیم از زیر فشار آنها خارج شویم و یک موقعیت گلزنی ایجاد کنیم. پاس رایان گراونبرخ خیلی خوب بود و از آن زیباتر نیز گل تیجانی ریندرز، از هردوی آنها تشکر می‌کنم."

کومان همچنین به تمجید از برایان بروبی مهاجم نوک تیم ملی هلند پرداخت و گفت: "بروبی به راحتی موفق به اذیت کردن مدافعان آلمان شده بود. این کار برای هر مهاجمی آسان نیست و او به خوبی از پسش برآمد. در نیمه نخست جاناتان تاه نزدیک به پنج بار پیراهن برابی را کشید و او را متوقف کرد. گل دوممان نیز با پاس او به ثمر رسید و نمی‌توانم بگویم چون گل نزد از او راضی نيستم. امروز همه کار کرد و بشدت مدافعان آلمان را آزار داد. از اینکه امروز بهش‌ فرصت دادم کاملا راضی هستم."

کومان درخصوص عملکرد ماتیاس دلیخت و دلیل تعویض او بین دو نیمه افزود: "تعارفی با بازیکنان ندارم و هر زمان که صلاح بدانم دست به تعویض می‌زنم. در نیمه دوم ترجیح دادم او را بیرون بیاورم تا بازیکن تازه نفس تری به میدان برود. او بازیکنی‌ مهمی برای هلند است و قطعا در بازی‌های آینده نیز جزء اولویت‌های خط دفاعی هلند خواهد بود."

ناتان آکه نیز به علت مصدومیت از زمین خارج شد. سرمربی هلند درخصوص میزان و شدت مصدومیت این بازیکن گفت: "میزان دقیق مصدومیتش مشخص نیست اما بازیکنانی که به عنوان جانشین او به میدان رفتند بسیار خوب عمل‌ کردند. در مجموع از عملکرد‌ تیم مقابل آلمان راضی هستم و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز به همین شکل در زمین حاضر شویم."

دیدگاه‌ها