کد خبر : 2068560 | 21 شهریور 1403 ساعت 01:22 | 6.9K بازدید | 21 دیدگاه

ناگلزمان: بازیکنانم تا پای جان برای آلمان می‌جنگند

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، معتقد است بازیکنان این تیم تا پای جان برای کشورشان می‌جنگند.

ناگلزمان: بازیکنانم تا پای جان برای آلمان می‌جنگند

به گزارش "ورزش سه"، بازی بین هلند و آلمان در هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. این بازی در ورزشگاه یوهان کرویف آرنا در آمستردام برگزار شد. نارنجی‌پوشان هلند بازی را با گل زودهنگام تیجانی ریندرز آغاز کرد، اما آلمان توانست با گل‌های دنیز اونداف و یوشوا کیمیش در نیمه اول پیشی بگیرد. در نیمه دوم، دنزل دامفریز توانست گل تساوی را برای هلند به ثمر برساند.

پس از بازی، یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمان، در مورد نتیجه نهایی گفت: «این بازی یک مسابقه جذاب و هیجان‌انگیز از هر دو تیم بود. ما پس از عقب افتادن خوب واکنش نشان دادیم و مستحق این بودیم که در نیمه اول جلو بیفتیم. متأسفانه در نیمه دوم زود گل تساوی را دریافت کردیم. ما در محوطه جریمه خودمان خیلی خشن دفاع کردیم که لازم نبود. ما می‌دانیم که هر بازی قبل از جام جهانی مهم است، چه در لیگ ملت‌ها چه در مقدماتی جام جهانی. تیم به خودش ایمان دارد و هواداران می‌بینند که بازیکنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و تا پای جام برای تیم می‌جنگند.»

2079608

در مورد تعویض جاناتان تاه، ناگلزمان گفت: «او در نیمه اول 4-5 خطا انجام داد. من نگران بودم که کارت زرد دوم را بگیرد. نمی‌خواستیم ریسک کنیم.»

دیدگاه‌ها