کد خبر : 2068558 | 21 شهریور 1403 ساعت 01:01 | 10.7K بازدید | 68 دیدگاه

موسیالا: داور تصمیمات زیادی علیه ما گرفت!

جمال موسیالا، ستاره تیم ملی آلمان، از داویده ماسا، داور بازی این تیم مقابل هلند، انتقاد کرد.

موسیالا: داور تصمیمات زیادی علیه ما گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در دومین بازی از دور جدید لیگ ملت‌های اروپا، در دیداری خارج از خانه مقابل هلند قرار گرفت. این بازی حساس در نهایت با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان رسید اما ژرمن‌ها اعتقاد داشتند که اگر داویده ماسا، داور مسابقه، تصمیمات زیادی علیه آنها نمی‌گرفت، می‌توانستند سه امتیاز را کسب کنند.

شاگردان یولیان ناگلزمان در طول بازی بارها به تصمیمات داور اعتراض داشتند. اوج اعتراضات در اواخر نیمه دوم بود که هم در صحنه‌ای اعتقاد داشتند داور باید به سود آنها پنالتی اعلام می‌کرد و هم درحالی‌که ماسا وسط ضدحمله آلمان سوت پایان بازی را به صدا درآورد ژرمن‌ها معتقد بودند که او می‌توانسته بازی را دیرتر به پایان برساند.

پس از پایان بازی یکی از بازیکنانی که اعتراضاتش را ادامه داد، موسیالا بود. او درباره عملکرد داور بازی گفت: «نمی‌خواهم جلوی دوربین زیاد در مورد داور صحبت کنم. اما احساس می‌کردم که بسیاری از تصمیمات امروز او علیه ما بود. البته در ابتدا ما باید به خودمان نگاه کنیم و مطمئن شویم که هر بازی پیشرفت می‌کنیم.»

2079605

او سپس درباره بازی گفت: «آنها موقعیت‌های خود را داشتند، ما هم شانس‌های خود را داشتیم. این یک پروسه است. باید بازی به بازی آن را پیش ببریم و بهتر شویم. امروز بازی برای ما مثل دیدار مقابل مجارستان پیش نرفت. باید در بازی‌های بعدی قدم‌های رو به جلوی بیشتری برداریم. اما نکات مثبتی نیز وجود دارد. جو تیم خوب است و ما از حضور در زمین لذت می‌بریم.»

دیدگاه‌ها