کد خبر : 2068547 | 21 شهریور 1403 ساعت 09:30 | 20.9K بازدید | 24 دیدگاه

اگر ناگلزمان می‌گذاشت، رودیگر از تیم ملی می‌رفت!

آنتونیو رودیگر، ستاره آلمان و باشگاه رئال مادرید، قصد خداحافظی از تیم ملی را داشته، اما یولیان ناگلزمان او را منصرف کرده است.

اگر ناگلزمان می‌گذاشت، رودیگر از تیم ملی می‌رفت!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر در ۱۲ ماه گذشته به یکی از بهترین مدافعان میانی جهان تبدیل شده است. این ستاره قابل اعتماد آلمانی فصل گذشته برای رئال مادرید عملکرد عالی‌ای داشت و به این تیم کمک کرد تا قهرمانی‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

یورو ۲۰۲۴ یک نقطه منفی کوچک در فصل درخشان ۲۴-۲۰۲۳ رودیگر بود. او امیدوار بود که به آلمان کمک کند تا در این رقابت‌ها که در خاک خودشان برگزار می‌شد، پیروز شود، اما آنها در مرحله یک‌چهارم نهایی توسط اسپانیا که در نهایت قهرمان شد، شکست خوردند.

رودیگر در یورو ۲۰۲۴ عملکرد خوبی داشت، اگرچه ممکن بود به طور کلی این تورنمنت را از دست بدهد. طبق گزارش بیلد، او پس از دریافت واکنش‌های منفی به پستی در شبکه‌های اجتماعی که در آن ماه مبارک رمضان را جشن گرفته بود، به ترک تیم ملی آلمان فکر می‌کرد. طبق این گزارش، یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، او را از بازنشستگی زودهنگام منصرف کرد. رئال مادرید احتمالاً از اینکه او متقاعد شد در تیم ملی بماند، ناامید شده بود، زیرا ترجیح می‌داد هیچ‌یک از بازیکنانش به دلیل برنامه فشرده به تیم‌های ملی دعوت نشوند.

2079577

دیدگاه‌ها