کد خبر : 2068543 | 21 شهریور 1403 ساعت 00:04 | 42.8K بازدید | 26 دیدگاه

کویت زور بردن میهمان را نداشت

عراق 110 دقیقه با یک یار کمتر مساوی گرفت!

در دیداری که 117 دقیقه به طول انجامید و عراق از دقیقه هفتم 10 نفره بود، جدال این تیم برابر کویت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

عراق 110 دقیقه با یک یار کمتر مساوی گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مهم از دور دوم مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026، کویت میزبان عراق بود که این مسابقه بیشتر تحت تأثیر تصمیمات داوری بازی بود و در نهایت نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در همان دقیقه هفتم بازی بود که روی یک ارسال به پشت مدافعان عراق، ریبین سولاقا، مدافع دوتابعیتی عراق باعث سرنگونی مهاجم کویت در پشت محوطه جریمه شد که داور پس از بازبینی صحنه و در تصمیمی سختگیرانه، این مدافع را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

با 10 نفره شدن عراق، توپ و میدان در اختیار کویت قرار گرفت، اما این تیم در خلق موقعیت ناکام بود و تنها چند شوت را توسط محمد دحام روانه دروازه حریف کرد. در وقت‌های اضافه نیمه نخست نیز عراق موقعیت خوبی داشت که ضربه سر احمد الحجاج به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

2079574

در ابتدای نیمه دوم بود که داور ژاپنی یک خطای پنالتی به سود کویت اعلام کرد، اما با بازبینی صحنه، تصمیم خود را تغییر داد و پنالتی را لغو کرد.

علی جاسم ظرف دو دقیقه، دو موقعیت خوب گلزنی داشت که ضربات او راهی به درون دروازه پیدا نکردند. با وجود یک یار کمتر، عراق در چند صحنه خطرساز شد که ضربات ابراهیم بایش و امیر العماری بی‌نتیجه به هدر رفتند.

پس از گذشت 12 دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم، یوسف السلیمان، کاپیتان کویت، با یک شوت راه دور قصد گلزنی داشت که جلال حسن، گلر عراق، به زحمت توپ را مهار کرد.

2079573

در دقیقه 16+90 بود که کویت صاحب یک فرصت دیگر شد. پاس در عمق محمد دهام به محمد سلمان المعطش رسید که ضربه بغل پای او به تور کنار دروازه برخورد کرد.

در نهایت نیز این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا عراق که بیش از 90 دقیقه با یک یار کمتر بازی می‌کرد، یک تساوی مهم را از کویت به دست بیاورد.

نکته عجیب اینکه نیمه نخست بازی یازده و نیمه دوم شانزده دقیقه وقت تلف شده داشت که به طور کلی، این بازی 117 دقیقه به طول انجامید که با احتساب اخراج سولاقا در دقیقه هفت، می‌توان گفت که عراق 110 دقیقه با یک یار کمتر بازی کرد.

دیدگاه‌ها