کد خبر : 2068525 | 20 شهریور 1403 ساعت 23:33 | 5.2K بازدید | 34 دیدگاه

نیمه اول جذاب: آلمان-هلند به یاد نبردهای کلاسیک

نیمه نخست جذاب مصاف هلند و آلمان با برتری ۲-۱ ژرمن‌ها به پایان رسید.

نیمه اول جذاب: آلمان-هلند به یاد نبردهای کلاسیک

به گزارش "ورزش سه" نیمه نخست جذاب و پرگل تیم‌های هلند و آلمان در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا با برتری ۲-۱ به سود شاگردان یولیان ناگلزمن به پایان رسید.

در این بازی ابتدا تیجانی ریندرز روی فرار سریع خود با پاس در عمق فوق‌العاده رایان گراونبرخ در مصافی تک به تک با آندره تراشتگن به ثمر رساند و خیلی زود ورزشگاه را غرق در شادی کرد.

2079536

با وجود آنکه این هلند بود که همچنان حمله می‌کرد و مترصد به ثمر رساندن گل دوم بود، روی یک ضدحمله سریع شاگردان ناگلزنان با حداکثر نفرات روی دروازه هلند هجوم آوردند تا دنیز اونداو روی ریباند توپی که برت فربروخن به شکل ناقص دفع کرد، با ضربه مهارنشدنی خود گل تساوی ژرمن‌ها را به ثمر رساند.

2079538

در حالی که به نظر می‌رسید بازی با همین نتیجه در نیمه نخست به پایان برسد، باز هم این آلمان‌ها بودند که روی ارسال زمینی عالی توسط دیوید رائوم و اثرگذاری دنیز اونداو، جاشوا کیمیش مقابل دروازه خالی هلند گل دوم آلمان را به ثمر رساند و این نیمه جذاب را با برتری لاله‌های نارنجی به پایان رساند.

2079540

این 45 دقیقه جذاب خیلی از هواداران فوتبال را به یاد مصاف‌های دیدنی تیم‌های اروپایی در سال‌های اخیر از جمله رقابت‌های یورو انداخت. دیدارهایی که به بیننده فرصت رسیدن به هیچ کار دیگری را نمی‌داد و همه را پای تماشای مسابقه میخکوب می‌کرد.

دیدگاه‌ها