کد خبر : 2068521 | 21 شهریور 1403 ساعت 03:47 | 12.2K بازدید | 7 دیدگاه

چلسی به دنبال زمین جدید: آبی‌ها از بریج می‌روند

مالکان چلسی نمی‌توانند ورزشگاه استمفوردبریج را بازسازی کنند و از طرفی ساخت ورزشگاه جدید هم دردسرهای زیادی دارد.

چلسی به دنبال زمین جدید: آبی‌ها از بریج می‌روند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در نظر دارد ورزشگاه استمفوردبریج را ترک کند و در حال مذاکره برای ساخت یک استادیوم جدید در غرب لندن با ظرفیت بیشتر است.

به گزارش گاردین، چلسی با شرکت حمل و نقل لندن و توسعه دهندگان املاک و مستغلات دلنسی در مورد انتقال احتمالی ورزشگاه خانگی اش به محلی در ارلز کورت مذاکره کرده است.

این باشگاه تصمیم دارد ظرفیت ورزشگاه خود را بیشتر از 42 هزار نفر ارتقا دهد اما نتوانسته در استمفوردبریج این کار را انجام دهد.

این باعث شده که چلسی به دنبال یک محل جدید باشد و برنامه‌هایی برای احداث یک استادیوم جدید طراحی کند. تخمین زده می‌شود که تنها خرید زمین در ارلز کورت حدود 653 میلیون دلار برای چلسی آب بخورد.

2079533

چلسی در بازسازی استمفوردبریج به دلیل قرار گرفتن استادیوم در کنار خط لوله با مشکل مواجه است. بنابراین ترک این ورزشگاه یک گزینه است اما بی‌دردسر نیست.

مالکیت استمفوردبریج در اختیار مالکان چلسی است و این شرکت می‌تواند به طور بالقوه مانع از هر گونه اقدامی شود. چلسی همچنین هنوز موافقت ارلز کورت برای احداث ورزشگاه را به دست نیاورده است.

برنامه‌های چلسی برای احداث ورزشگاه در یک زمین جدید نیز ممکن است به دلیل جنگ قدرت فعلی بین مالکان تاد بولی و کلیرلیک کپتال پیچیده شود. دو طرف مشتاق خرید سهام یکدیگر هستند و بولی به دنبال راه حلی سریع برای جنگ داخلی فعلی است.

دیدگاه‌ها