کد خبر : 2068508 | 21 شهریور 1403 ساعت 06:01 | 11.4K بازدید | 21 دیدگاه

درخواست تن‌هاخ از تیمش: بیشتر خطا کنید!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از بازیکنانش خواسته است که در زمین خشن‌تر باشند و بیشتر خطا کنند.

درخواست تن‌هاخ از تیمش: بیشتر خطا کنید!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل را با شکست‌های پیاپی مقابل برایتون و لیورپول آغاز کرده است و تنها پیروزی‌شان در هفته ابتدایی مقابل فولام است.

تن‌هاخ با وجود تغییرات گسترده پس از تغییر مالکیت منچستریونایتد، شغل خود را حفظ کرد و حالا در ابتدای فصل سه بخش را شناسایی کرده که می‌خواهد تیمش در آن‌ها پیشرفت کند. سرمربی منچستریونایتد از تیم خواسته است که از دفاع تا حمله خشن‌تر باشند تا از دریافت گل‌های ساده جلوگیری کنند. تن‌هاخ معتقد است که یونایتد نسبت به دیگر تیم‌ها خطاهای فنی کمتری مرتکب می‌شود.

آن‌ها در سه بازی ابتدایی لیگ برتر مقابل فولام، برایتون و لیورپول ۳۲ خطا مرتکب شده‌اند. تن‌هاخ مدعی است که مانوئل اوگارته، هافبک جدید تیم، مبارزه و جنگندگی بیشتری را به تیم می‌آورد. او می‌تواند افزودنی بسیار خوبی به ترکیب شیاطین سرخ باشد.

2072196

دومین نکته‌ای که تن‌هاخ می‌خواهد منچستریونایتد در آن پیشرفت کند، داشتن مالکیت بیشتر توپ است. او به بازیکنانش گفته است که باید بهتر از توپ محافظت کنند تا بازی‌ها را کنترل کنند.

نتایج در هفته‌های اخیر به نفع منچستریونایتد نبوده است، اما قابل توجه است که آن‌ها در بازی مقابل لیورپول ۵۲.۸ درصد و در برابر برایتون هم  ۵۱.۸ درصد مالکیت توپ داشتند.

سومین نکته‌ای که تن‌هاخ به بازیکنانش تأکید کرده است، پیشرفت در آگاهی محیطی است. مشکلی که در بازی مقابل برایتون دوباره ظاهر شد و ژوائو پدرو بدون هیچ مزاحمتی در دقیقه ۹۵ گل پیروزی برایتون را به ثمر رساند. سرمربی منچستریونایتد به تیم ویدیوهایی نشان داده است تا اهمیت موقعیت‌گیری و آگاهی محیطی خوب در جلوگیری از اشتباهات احمقانه و گل‌های غیرضروری را به آنها نشان دهد.

2074798

فرم اولیه منچستریونایتد نشان می‌دهد که این یک پروسه در حال پیشرفت است، اما جالب خواهد بود که ببینیم آیا این روند در بازی مقابل ساوتهمپتون در روز شنبه ادامه خواهد داشت یا خیر.

دیدگاه‌ها