کد خبر : 2068502 | 20 شهریور 1403 ساعت 22:18 | 46.1K بازدید | 91 دیدگاه

استقلالی سابق در ورزشگاه العین به اوج بازگشت

مدافع راست رامهرمزی فوتبال ایران در نبرد مقابل امارات عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت.

استقلالی سابق در ورزشگاه العین به اوج بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در دومین مسابقه خود در راه جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه هزاع بن زاید امارات به مصاف تیم ملی این کشور رفت و در نهایت موفق شد تا با تک گل زیبای مهدی قائدی حریف سرسخت خود را از پیش‌رو بردارد.

سعادت حردانی مدافع این فصل سپاهان که خاطره تلخی از بازیکنان امارات در دیدار پلی اف تیمش مقابل شباب الاهلی داشت، با انگیزه جبران و انتقام در ترکیب اصلی امیر قلعه‌نویی قرار گرفت.

حردانی که هنوز نتوانسته جایش در سپاهان را محکم کند، اما در دیدار امروز بی‌نقص عمل کرد و شاید اگر مهاجمین تیم ملی بادقت‌تر ضربات نهایی را می‌زدند، او با پاس گل امارات را به مقصد اصفهان ترک می‌کرد.

او در همان ابتدای بازی یک پاس طلایی به طارمی داد و در نیمه دوم سانتر سرکش او با ضربه سر سردار آزمون با اختلاف کم به اوت رفت و البته یک بار هم تا نزدیکی گلزنی پیش رفت که مدافع اماراتی  توپ را به کرنر فرستاد.

او توانست وینگرهای اماراتی را تا حد زیادی مهار کند و در نبردهای دفاعی همان صالحی باشد که پیش‌تر در لیگ برتر دیدیم، او با درخشش امشب در ورزشگاه العین دوباره نشان داد که قلعه‌نویی انتخاب خوبی برای حضور او در تیم ملی داشته و حالا برای درخشش در سپاهان و لیگ برتر لحظه‌شماری می‌کند.

دیدگاه‌ها