کد خبر : 2068481 | 21 شهریور 1403 ساعت 04:25 | 8.6K بازدید | 9 دیدگاه

عجله در یوونتوس: ولاهوویچ دو سال دیگر تمدید کن!

یوونتوس تمایل دارد قرارداد دوشان ولاهوویچ را که دو سال از آن باقی مانده، دو فصل دیگر تمدید کند.

عجله در یوونتوس: ولاهوویچ دو سال دیگر تمدید کن!

به گزارش "ورزش سه"، دوشان ولاهوویچ که به دلایل شخصی دعوت به اردوی تیم ملی صربستان در فیفادی سپتامبر را نپذیرفته، امروز سوژه اصلی روزنامه لا استامپا بود. این بازیکن در روزهای تعطیل سری A به صورت شخصی تمرینات آماده‌سازی را در کمپ کونتیناسا سپری می‌کند.

در گزارش این روزنامه برای علاقه یوونتوس به تمدید قرارداد ولاهوویچ می‌خوانیم: "در نگاه اول، همه چیز برای مهاجم صربستانی کم و بیش مانند یک سال پیش به نظر می‌رسد و در عوض همه چیز تغییر کرده است‌. باشگاه شاهد تغییرات گسترده بوده که تیاگو موتا سرمربی شده و کریستیانو جونتولی هم مدیریت ورزشی را در اختیار دارد.

امروز ولاهوویچ هدف اصلی پروژه جدید یوونتوس است. یک سال پیش، در تابستان، حتی گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر مبادله او با روملو لوکاکو از چلسی وجود داشت. شرایط این فصل اما تغییر کرده و او مطمئناً در تمام بازی‌های آینده از ابتدا در ترکیب خواهد بود.

2079445

در کنار همه این‌ها اما موضوع مربوط به تمدید قرارداد او همچنان جاری است. این توافق که در 30 ژوئن 2026 منقضی می‌شود و دستمزد سالانه 12 میلیون یورو در آن گنجانده شده، به توافق جدید نیاز دارد، اما همه چیز به عملکرد او در این فصل بستگی دارد.

این هفته پس از تماس‌هایی که تقریباً یک سال است ادامه دارد، جلسات جدیدی با دارکو ریستیچ، مدیر برنامه او، برنامه‌ریزی شد. روی میز پیشنهادی برای حداقل یک فصل دیگر با گزینه تمدید برای فصل دوم وجود دارد که او را تا سال 2028 در باشگاه حفظ کنند. اما قرار است دستمزد او کنترل شده باشد و مانند قرارداد قبلی به صورت سالانه افزایش پیدا نکند. پیش‌بینی می‌شود که دستمزد سالانه او ثابت 9 میلیون یورو باشد که به اضافه پاداش‌ها به 10 میلیون می‌رسد."

دیدگاه‌ها