کد خبر : 2068477 | 21 شهریور 1403 ساعت 03:33 | 13.9K بازدید | 27 دیدگاه

هشدار به تن‌‌هاخ: شنبه ببازی، همه‌چی تمومه!

لوئیس ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد، می‌گوید اریک تن‌هاخ در صورت شکست مقابل ساوتهمپتون هیچ راه فراری نخواهد داشت.

هشدار به تن‌‌هاخ: شنبه ببازی، همه‌چی تمومه!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل جدید را با پیروزی مقابل فولام آغاز کرد اما پس از شکست‌های متوالی مقابل برایتون و لیورپول، انتقادات از تیم بالا گرفت.

عملکرد ضعیف تیم، آینده اریک تن‌هاخ را زیر ذره‌بین قرار داده و بسیاری را به این سوال واداشت که آیا او مربی مناسبی برای این کار است یا خیر.

لوئیس ساها، مهاجم سابق یونایتد، در گفتگو با بِت‌فِیر، نگرانی‌های خود در مورد فرم فعلی یونایتد را ابراز کرد و تاکید کرد که بازی بعدی مقابل ساوتهمپتون می‌تواند برای آینده تن‌هاخ تعیین کننده باشد.

وقتی از او سوال شد که آیا امکان جدایی تن‌هاخ پس از شکست مقابل ساوتهمپتون وجود دارد یا خیر، ساها گفت: "من هم اینطور فکر می‌کنم. در مقابل لیورپول، مسئله به جای نتیجه، عملکرد بود، بنابراین اریک تحت فشار است، چون تیم خوب بازی نمی‌کند. در طول بازی هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه همه چیز قرار است درست شود، وجود نداشت.

2079437

در بازی شنبه، اگر ساوتهمپتون بتواند برابر منچستریونایتد به همان شکلی که لیورپول در هفته گذشته تسلط داشت، مسلط بازی کند، وضعیت برای اریک تن‌هاخ غیرقابل تحمل خواهد بود.

یونایتد باید راه‌های مختلفی برای شکست دادن بهترین تیم‌ها پیدا کند و این کاری است که هر مربی‌ای باید انجام دهد. اما در عین حال، فلسفه شما واقعاً باید همیشه در راستای پایه‌ای باشد که بازیکنان بتوانند آن را درک کنند، بدانند سرمربی از آن‌ها چه می‌خواهد و بدانند که در طول بازی چه نیازهایی وجود دارد. دیدیم که آرنه اشلوت لیورپول در آخرین بازی خود تاکتیک‌های اریک تن‌هاخ را نابود کردند.

در این لحظه، موضوع شخصی نیست، بلکه درمورد دیدن برنامه‌ای است که بازیکنان می‌توانند با آن به حریف ضربه بزنند. گاهی اوقات می‌بینیم که بازیکنان به صورت انفرادی بازی می‌کنند یا نمی‌توانند به درستی واکنش نشان دهند اما در حال حاضر مشکل یونایتد، برنامه بازی است. نمی‌توانیم برنامه بازی مشخصی را شناسایی کنیم و به همین دلیل از اریک انتقاد می‌شود. همه چیز باید بهتر شود."

دیدگاه‌ها