کد خبر : 2068441 | 20 شهریور 1403 ساعت 18:35 | 11.3K بازدید | 20 دیدگاه

بدون تغییر نسبت به بازی با قطر؛

معرفی 11 بازیکن امارات مقابل ایران

پائولو بنتو نفرات اصلی امارات در جدال با ایران را مشخص کرد.

معرفی 11 بازیکن امارات مقابل ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال امارات که در نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 دست به کار بزرگی زد و در دوحه به پیروزی ارزشمند 3 بر 1 مقابل قطر رسید و شروع قدرتمندی با عبور از سد قهرمان آسیا داشت، امشب در رقابت سخت دیگری به مصاف تیم ایران می‌رود.

شاگردان پائولو بنتو امیدوار هستند از ساعت 19:30 امشب که در ورزشگاه هزاع بن زاید در حضور پرشور تماشاگران‌شان از ایران میزبانی می‌کنند، به برتری برسند و دومین بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی را هم با موفقیت پشت سر بگذارند و با همان 11 بازیکن قبلی در مسابقه امشب حاضر شده‌اند.

تیم ملی امارات که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شکست دو بر یک و تلخی مقابل ایران داشت، امیدوار است امشب بازی را با موفقیت تمام کند و انتقام بگیرد.

2079382

پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی سرشناس امارات، در مسابقه امشب مقابل ایران هیچ تغییری در ترکیب اولیه خود نسبت به دیدار با قرقیزستان به وجود نیاورده و همان 11 بازیکن را به زمین فرستاده است.

تیم ملی فوتبال امارات با ترکیب 1-1-4-4 مقابل ایران قرار می‌گیرد که اسامی بازیکنان این تیم به شرح زیر است:

خالد عیسی، خلیفه الحمادی، کوامی کویدو، خالد الظنحانی، عبدالله ادریس، عبدالله حمد، یحیی نادر، حارب عبدالله، طحنون الزعابی، یحیی الغسانی و کایو کاندو

دیدگاه‌ها