کد خبر : 2068426 | 20 شهریور 1403 ساعت 17:27 | 26.6K بازدید | 84 دیدگاه

پاتریسیو ماردونس:

دی‌پل به‌خاطر دوستی با مسی به تیم ملی دعوت می‌شود!

پاتریسیو ماردونس، بازیکن سابق تیم ملی شیلی، می‌گوید رودریگو دی‌پل فقط به خاطر دوستی با لیونل مسی به تیم ملی آرژانتین دعوت می‌شود.

دی‌پل به‌خاطر دوستی با مسی به تیم ملی دعوت می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، هافبک اتلتیکو مادرید رابطه صمیمانه‌ای با لیونل مسی دارد و اغلب نقش محافظ هموطن معروف خود را در زمین فوتبال ایفا می‌کند. او این چالش را بارها طی 70 بازی برای کشورش پذیرفته است و همراه آلبی سلسته قهرمان جام جهانی سال 2022 شد.

دی پل همچنین تجربه دو قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا را همراه آرژانتین دارد و در داخل و خارج از زمین همیشه همراه مسی دیده می‌شود. با این حال، برخی این رفتار را نادرست و او را شخصیتی می‌دانند که شایسته حضور در تیم ملی نیست.

پاتریسیو ماردونس، بازیکن سابق تیم ملی شیلی، پس از برتری 3-0 آرژانتین مقابل شیلی در مقدماتی جام جهانی، درباره دی‌پل گفت: "بازیکن بدی در ترکیب آرژانتین به نام رودریگو دی پل وجود دارد. با تماشای بازی آرژانتین و شیلی، در زمین به او می‌گفتم وای، تو خیلی بدی پسر!"

او بازیکن کوچکی است که خوب بازی نمی‌کند. او هم‌تیمی‌های بسیار خوبی دارد که این محدودیت را جبران می‌کنند. من به او می‌گویم: "تو بد هستی و بازی می‌کنی چون دوست مسی هستی. دی پل این احساس را به من می‌دهد، او مرد بسیار ناخوشایندی است."

2079344

دیدگاه‌ها