کد خبر : 2068412 | 21 شهریور 1403 ساعت 03:15 | 34K بازدید | 115 دیدگاه

ایوان راکیتیچ:

چون حوصله نداشتیم، بارسا بیشتر جام نگرفت!

ایوان راکیتیچ، هافبک کروات، به شدت از نگرش تیم بارسا انتقاد کرده و دلایل ناکامی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را پررنگ‌تر کرد.

چون حوصله نداشتیم، بارسا بیشتر جام نگرفت!

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ در دوره‌ای از حضورش در بارسلونا به شدت از نگرش و اتفاقات داخل این تیم انتقاد کرد.

هافبک 36 ساله کروات به مدت 6 فصل بازیکن بارسا بود، از 15-2014 تا 20-2019، که در آن عناوین زیادی کسب کرد (یک لیگ قهرمانان، چهار قهرمانی لالیگا، یک سوپرجام اروپا...)‌.

2079319

با این حال او در مصاحبه‌ای که امروز با کانال سور رادیو انجام داد، گفت: "اگر در مسابقات بزرگ اروپا به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا نکردند و با ناکامی بدی مواجه شدند، به‌خاطر بی‌انگیزگی تیم بود. از نظر من، با تمام احترام و محبتی که برای همه تیم‌ها قائلم، در بارسلونا به دلیل کسالت و به دلیل اینکه به چیزهایی غیر از فوتبال فکر می‌کردیم، عناوین بیشتری کسب نکردیم. "

این فوتبالیست که اکنون برای هایدوک اشپلیت بازی می‌کند، مدعی شد که ناکامی‌های بزرگ در فصل‌های 18-2017 و 19-2018 لیگ قهرمانان اروپا با حضور ارنستو والورده روی نیمکت، به دلیل اعتماد به نفس بیش از حد بود.

راکیتیچ گفت: "ما مقابل رم و لیورپول اشتباه کردیم، اما مطمئنم که ما تحت‌ تاثیر بی‌حوصلگی احساس از پیش برنده بودن قرار گرفتیم. اگر تمام تلاش خود را نکنید، برنده نمی‌شوید. اگر آن عطش و تشنگی خود را حفظ کرده بودیم، یک یا دو لیگ قهرمانان دیگر می‌بردیم."

دیدگاه‌ها