کد خبر : 2068311 | 20 شهریور 1403 ساعت 01:31 | 14.3K بازدید | 27 دیدگاه

دشان:

هو شدن من و بازیکنان دردی از فرانسه دوا نمی‌کند

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه معتقد است انتقادات هواداران از او به ضرر این تیم تمام می‌شود.

هو شدن من و بازیکنان دردی از فرانسه دوا نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا و در یکی از حساس‌ترین دیدارها، فرانسه با نتیجه ۲-۰ از سد میهمان خود، بلژیک گذشت تا بعد از شکست تلخ هفته گذشته مقابل ایتالیا، کمی آرامش به این تیم تزریق شود.

دشان در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "بازی خوبی بود و توانستیم مقابل تیم خوبی همچون بلژیک دو بار گلزنی کنیم. واکنش خوبی به شکست مقابل ایتالیا نشان دادیم و از این بابت از بازیکنان ممنونم. جا دارد از عملکرد مانو کنه به طور ویژه‌ای تشکر کنم. او امروز فوق‌العاده برای فرانسه بازی کرد.

دشان در واکنش به عملکرد کیلیان امباپه گفت: "مطمئنم که او باز هم برای ما گل‌های حساسی خواهد زد. او این روزها بیش از حد زیر ذره‌بین قرار گرفته‌ که طبیعی است. فرانسه با امباپه تبدیل به تیم بهتری می‌شود. من مطمئنم که کیلیان در بازی‌های ملی ماه بعدی عملکرد خیلی بهتری خواهد داشت."

بلافاصله بعد از آغاز بازی، هواداران فرانسه با هو کردن دیدیه دشان، کیلیان امباپه، بردلی بارکولا و متئو گوئندوزی اعتراض خود را نسبت به نتایج اخیر تیم ملی و همچنین عملکرد این بازیکنان نشان دادند. دشان در این خصوص گفت:  فکر نمی‌کنم این رفتار به سود تیم ملی تمام شود‌. طبیعتاً هو شدن من و بازیکنان دردی از فرانسه دوا نمی‌کند."

دیدگاه‌ها