کد خبر : 2068306 | 20 شهریور 1403 ساعت 07:20 | 21.1K بازدید | 50 دیدگاه

اوج هیجان در دربی مادرید: بلیت تمام شد!

با وجود اینکه هنوز ۲۰ روز تا دربی مادرید باقی مانده، تمام بلیت‌های این مسابقه به فروش رسیده است.

اوج هیجان در دربی مادرید: بلیت تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازی حساس بین اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در تاریخ ۲۹ سپتامبر ساعت ۲۱:۰۰ به وقت محلی در ورزشگاه سیویتاس متروپولیتانو برگزار خواهد شد. علیرغم جنجال‌ها و حواشی پیرامون این مسابقه، تقاضا برای خرید بلیت‌ بسیار بالا بوده است.

با توجه به اینکه تماشای فوتبال به صورت زنده در ورزشگاه تبدیل به یک تفریح لوکس شده، بلیت‌های عمومی که معمولاً بین ۳۰ تا ۱۵۰ یورو قیمت دارند، به سرعت به فروش رسیده‌اند. اکنون تنها حدود ۲۰۰ بلیت وی‌آی‌پی با قیمتی بین ۴۵۰ تا ۵۳۰ یورو باقی مانده است که طبیعتاً افراد عادی توان کمی برای خرید بلیت با این قیمت‌ها دارند.

2079153

اتلتیکو مادرید پس از رئال مادرید، دومین باشگاه لالیگا از نظر تعداد اعضای اتحادیه هواداران در این فصل است. این موضوع باعث شده که تعداد بلیت‌های قابل فروش به عموم محدود باشد. اعضای اتحادیه هواداران اتلتیکو مادرید دارای ۶۰،۲۸۵ عضو است و ظرفیت ورزشگاه ۷۰،۴۶۰ نفر می‌باشد، که به این معنی است که حدود ۱۰ هزار بلیت برای فروش به عموم باقی می‌ماند.

یکی از جنجال‌برانگیزترین مسائل پیرامون این مسابقه، نارضایتی اتلتیکو مادرید از برنامه‌ریزی زمانی مسابقات توسط لالیگا است. تیم سیمئونه با ۴۸ ساعت استراحت کمتر نسبت به رئال مادرید به این مسابقه خواهد رسید. سفیدپوشان در تاریخ ۲۴ سپتامبر مقابل آلاوس بازی خواهند کرد، در حالی که اتلتیکو مادرید در تاریخ ۲۶ سپتامبر به مصاف سلتاویگو خواهد رفت. علاوه بر این، اتلتیکو مادرید تنها یک روز برای تمرین و آماده‌سازی برای این بازی زمان خواهد داشت، که این موضوع باعث ایجاد نارضایتی در بین هواداران و کادر فنی اتلتیکو شده است.

دیدگاه‌ها