کد خبر : 2068302 | 20 شهریور 1403 ساعت 00:42 | 37.9K بازدید | 107 دیدگاه

انتقادات جواب داد: گلزنی هالند با ژست خاص (عکس)

ارلینگ هالند با گلزنی مقابل اتریش در لیگ ملت‌های اروپا، پاسخ خوبی به انتقادات هفته اخیر داد.

انتقادات جواب داد: گلزنی هالند با ژست خاص (عکس)

به گزارش "ورزش سه" در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، تیم‌های ملی نروژ و اتریش به مصاف هم رفتند که در پایان نروژی‌ها با درخشش ارلینگ هالند، مطرح‌ترین بازیکن خود به برتری ۲-۱ رسیدند.

با وجود آنکه نروژ بعد از توقف مقابل قزاقستان در بازی قبل حسابی مورد انتقاد کارشناسان این کشور قرار گرفته بود؛ اما آنها در بازی امشب عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و حتی خیلی زود دروازه میهمان را توسط فیلیکس میره روی پاس الکساندر سورلوت باز کردند. البته که این گل در دقیقه ۳۷ توسط مارسل سابیتزر جبران شد تا نیمه نخست با تساوی دو تیم به پایان برسد.

2079144

در نیمه دوم فشار حملات میزبان برای به ثمر رساندن گل دوم بیشتر و بیشتر شد تا اینکه در هشتادمین دقیقه بازی، ارلینگ هالند روی پاس محشر جاستین گاندرسن با استفاده از قدرت بدنی خود و ضربه پای چپ گل دوم تیمش‌ را به ثمر رساند و جالب آنکه شادی پس از گلی انجام نداد.

2079145

هالند هفته گذشته موقعیت صددرصد گلزنی را مقابل دروازه خالی قزاقستان به تیرک کوبیده بود تا حالا با این گل تا حد زیادی از زیر فشار هواداران کشورش خارج شود و دوباره مهیای درخشش در لیگ برتر باشد.

دیگر نکته مهم این بازی، مصدومیت مارتین اودگارد، هافبک تاثیرگذار آرسنال بود که در دقیقه ۶۶ به همین علت از زمین خارج شد. بنظر می‌رسد مصدومیت او جدی باشد.

دیدگاه‌ها