کد خبر : 2068296 | 20 شهریور 1403 ساعت 00:25 | 19K بازدید | 123 دیدگاه

فرانسه ۲-۰ بلژیک: امباپه نیمکت‌نشین شد، دشان برد!

تیم ملی فرانسه در هفته دوم لیگ ملت‌های اروپا، با نتیجه ۲-۰ بلژیک را شکست داد.

فرانسه ۲-۰ بلژیک: امباپه نیمکت‌نشین شد، دشان برد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه پس از شکست ۳-۱ در دیدار هفته اول مقابل ایتالیا، اولین پیروزی‌اش را در دیداری خانگی برابر بلژیک به دست آورد.

ویدئو: 352532

بازی امشب با حواشی بسیاری آغاز شد. هواداران فرانسه در هنگام خواندن نام بازیکنان و کادر فنی فرانسه در ابتدای دیدار، دیدیه دشان و تعدادی از ستاره‌های تیم از جمله بردلی بارکولا و کیلیان امباپه را هو کردند.

امباپه در این بازی به دلیل استراحت در ترکیب اصلی حضور نداشت و بازی را از روی نیمکت آغاز کرد.

2079138

در سمت دیگر، بلژیک بازی اول خود را برده بود و به دنبال کسب سه امتیاز دوم بود؛ اما شاگردان دشان با نمایش قابل قبولی توانستند به پیروزی دست یابند.

این بازی پایاپای آغاز شد و اولین حمله جدی توسط بلژیک خلق شد. جایی که مانیان به سختی ضربه لوکباکیو را مهار کرد. پس از چند حمله نصفه و نیمه دیگر از بلژیکی‌ها، فرانسه بالاخره در دقیقه ۲۹ توانست به گل برسد. روی حمله‌ای ضربه دمبله را دروازه‌بان دفع کرد اما روی ریباند توپ به کولو موآنی رسید و او موفق شد دروازه را باز کند. در ادامه نیمه اول فرانسه بازی را مدیریت کرد و دو تیم با همان گل به رختکن رفتند.

2079137

در نیمه دوم نیز فرانسه دست بالاتر را داشت و بعد از چند موقعیت، در دقیقه ۵۷ گل دوم هم از راه رسید. پس از اینکه دمبله در سمت راست محوطه جریمه به توپ رسید، او به سمت مرکز حرکت کرد و سپس با یک ضربه دیدنی گل دوم را به ثمر رساند.

در ادامه نیمه دوم نیز فرانسه نمایش بهتری از بلژیک ارائه داد اما تعداد حملات به مراتب کاهش یافت و در نهایت سوت پایان بازی به صدا درآمد. با این سه امتیاز فرانسه نیز مانند بلژیک سه امتیازی شد و پشت سر ایتالیای شش امتیازی قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها