کد خبر : 2068281 | 19 شهریور 1403 ساعت 22:52 | 69.1K بازدید | 79 دیدگاه

عباس‌زاده و انتظاری که برآورده نشد

کاپیتان نساجی در اختیار باشگاه قرار گرفت

ساکت الهامی برای دومین بار تصمیم گرفت تا محمد عباس زاده، کاپیتان نساجی را در اختیار باشگاه قرار دهد و باید دید آینده این بازیکن با این تیم چه خواهد شد.

کاپیتان نساجی در اختیار باشگاه قرار گرفت

به گزارش "ورزش سه"، حواشی جدال تدارکاتی نساجی و پرسپولیس اکنون باعث شده تا ساکت الهامی تصمیم به کنار گذاشتن کاپیتان تیمش بگیرد و او را در اختیار باشگاه قرار داده است.

نساجی که در مسیر آماده‌سازی تعطیلات لیگ و پیش از دیدار هفته چهارم‌شان مقابل چادرملو یزد، جدالی تدارکاتی با پرسپولیس در نظر گرفته بودند، تصور نمی‌کردند این بازی با حواشی جدیدی برای آنها همراه شود.

ماجرا از جایی شروع شد که سیامک نعمتی، بازیکن باسابقه پرسپولیس که بازوبند این تیم را نیز در اختیار داشته و اکنون عضوی از پرسپولیس است، پیش از این بازی و در زمان حضور در استادیوم شهید کاظمی تصویری از این استادیوم را در صفحه شخصی خود قرار داد و دلتنگی‌اش را نشان داد. هرچند سیامک نعمتی بعد از بازی و زمانی که متوجه گلایه هواداران نساجی شد، اقدام به پاک کردن این تصور کرد و در توضیحی نیز مدعی شد که این موضوع تنها به دلیل دلتنگی‌اش و احساسی که نسبت به جایی که سالیان زیادی در آن به تمرین پرداخته، بوده است.

2079117

با این‌حال محمد عباس زاده، کاپیتان نساجی که خودش نیز سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، در اقدامی عجیب با انتشار یک استوری علیه سیامک نعمتی به این موضوع اعتراض تندی کرد.

حواشی این موضوع باعث شد تا در اولین تمرین نساجی، ساکت الهامی که به دنبال ایجاد جو دوستانه و اتحاد در بین شاگردانش برای موفقیت تیم و خوشحالی هواداران است، نسبت به این موضوع گلایه کند. سرمربی باتجربه نساجی قائمشهر که فصل گذشته توانسته این تیم را از سقوط نجات دهد و با توجه به کسب عنوان تاریخی قهرمانی در جام حذفی برای نساجی، از محبوبیت زیادی نیز در قائمشهر برخوردار است، مدعی بود که بازیکنان باتجربه تیمش باید مانع از ایجاد حاشیه و تفرقه در تیم شوند و این موضوع می‌تواند آینده باشگاه و نساجی را تحت‌الشعاع قرار دهد و انتظاری که از کاپیتان در این خصوص داشته، برآورده نشده است.

2079116

این اتفاق در نهایت با ارائه نامه‌ای به محمد عباس زاده و در اختیار قرار دادن کاپیتان نساجی به باشگاه همراه شد. باید اکنون دید عباس زاده نیز که محبوبیت بالایی در نساجی برخوردار است و گل‌های حساسی برای این تیم زده، با این موضوع به چه شکل کنار خواهد آمد و آیا همانطور که ساکت الهامی انتظار داشت، برای حفظ شأن و سربلندی و موفقیت تیم، هم‌مسیر با تفکرات کادر فنی کار را دنبال خواهد کرد یا بار دیگر باید سرنوشت جدیدی را همانند دوره‌ای که این تیم را به مقصد تراکتور و فولاد خوزستان ترک کرد، در پیش بگیرد.

دیدگاه‌ها