کد خبر : 2068276 | 19 شهریور 1403 ساعت 22:28 | 12.8K بازدید | 10 دیدگاه

قهرمان اوپن آمریکا: جامم را به خاله بیمارم می‌دهم

یانیک سینر، قهرمان تنیس گرند اسلم آمریکا، می‌گوید در جریان این مسابقات به دلیل شرایط سلامتی خاله‌اش، روزهای سختی را گذرانده است.

قهرمان اوپن آمریکا: جامم را به خاله بیمارم می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، این تنیسور ایتالیایی پیروزی خود در دیدار فینال مقابل تیلور فریتس را به خاله‌اش تقدیم کرد و پس از مسابقه گفت که نمی‌داند «خاله‌اش چقدر دیگر زنده خواهد بود.»

او امروز نیز در مصاحبه‌ای با برنامه «تودی» درباره وضعیت فعلی خاله‌اش صحبت کرد. سینر گفت: «او برای من بسیار مهم است. او در حال حاضر با مشکلات سلامتی دست و پنجه نرم می‌کند. شرایط عجیبی است، در چنین وضعیتی شما واقعاً نمی‌توانید کاری انجام دهید، بنابراین این یک لحظه سخت نه تنها برای من، بلکه برای خانواده‌ام نیز هست. او خواهر مادرم است و می‌دانید که خواهرها چقدر به هم نزدیک هستند.»

او افزود: «اما به نوعی، سعی کردم چیز مثبتی به خانه بیاورم و به او کمی قدرت بدهم. نمی‌دانم چقدر می‌تواند کمک کند، اما فقط سعی می‌کنم بیشترین تلاشم را انجام دهم.»

سینر همچنین گفت: «این یک لحظه بسیار دشوار است. او یک فرد بسیار مهم در زندگی من است؛ زیرا قبلاً والدینم همیشه کار می‌کردند و هر وقت بعد از مدرسه به خانه می‌آمدم و والدینم نبودند، او گاهی می‌آمد و با من بازی می‌کرد و به من غذا می‌داد.»

2079106

سینر پیروزی خود را به خاله‌اش تقدیم کرد که در حال مبارزه با مشکلات جدی سلامتی است و گفت: «نمی‌دانم چقدر دیگر او را در زندگی‌ام خواهم داشت. اما خوشحالم که هنوز می‌توانم این لحظات مثبت را با او به اشتراک بگذارم.»

دیدگاه‌ها