کد خبر : 2068272 | 20 شهریور 1403 ساعت 07:25 | 10.2K بازدید | 3 دیدگاه

کوانسا:

فن‌دایک فشار زیادی می‌آورد اما دوستمان دارد!

جرل کوانسا، مدافع جوان معتقد است فشار زیادی که کاپیتان این تیم بر دیگران بازیکنان می‌گذارد، فقط به خاطر موفقیت لیورپول است.

فن‌دایک فشار زیادی می‌آورد اما دوستمان دارد!

به گزارش "ورزش سه"، جرل کوانسا مدافع ۲۱ ساله لیورپول که پس از گذراندن یک فصل قرضی در بریستول به لیورپول برگشته و اتفاقا در دیدار هفته نخست این تیم مقابل ایپسویچ تاون نیز از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت، در گفت‌وگو با تایمز درخصوص آخرین شرایط خودش و لیورپول در فصل جاری گفت: "بازی‌های زیادی باقی مانده و نه تنها من بلکه همه بازیکنان به اندازه کافی برای حضور در زمین فرصت دارند.

در دیدار مقابل ایپسویچ تاون فیکس بودم و خب سرمربی تصمیم گرفت بین دو نیمه من را تعویض‌کند. به هرحال تیم در آن زمان نیاز به گل داشت و تعویض من کاملا درست بود و حق هیچگونه ناراحتی از این بابت را ندارم."

کوانسا درخصوص بازی در کنار ویرجیل فن‌ دایک و نقش او به عنوان یک کاپیتان در لیورپول اضافه کرد: "نکاتی که او در طول بازی به مدافعان گوشزد می‌کند بسیار تاثیرگذار است. اگرچه گاهی اوقات فشار زیادی به ما می‌آورد اما هدف او و همه بازیکنان چیزی جز موفقیت لیورپول نیست.

قطعا تا زمانی که فن دایک در لیورپول حضور دارد سعی می‌کنم از او یاد بگیرم تا تبدیل به بازیکن بهتری شوم. از دوران نوجوانی تا کنون به این فکر می‌کردم که روزی بهترین مدافع وسط جهان باشم و همواره تلاش می‌کنم تا روزی به این عنوان برسم."

دیدگاه‌ها