کد خبر : 2068264 | 19 شهریور 1403 ساعت 21:48 | 24.7K بازدید | 27 دیدگاه

حمایت از هافبک مصدوم: تمدید با افزایش دستمزد!

با وجود مصدومیت رباط صلیبی، باشگاه بارسلونا قرارداد مارک برنال را تمدید خواهد کرد.

حمایت از هافبک مصدوم: تمدید با افزایش دستمزد!

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا، برنال ۱۷ ساله، قراردادی تا سال ۲۰۲۶ امضا خواهد کرد که قابل تمدید به مدت سه فصل دیگر، تا سال ۲۰۲۹ خواهد بود. این هافبک افزایش حقوق قابل توجهی دریافت خواهد کرد و بند آزادسازی او نیز از ۲۰ میلیون یورو افزایش خواهد یافت تا از علاقه سایر باشگاه‌ها جلوگیری شود.

برنال یکی از بازیکنان خوب بارسا در سه بازی اول فصل جدید بود اما فصلش با مصدومیت رباط صلیبی در جریان پیروزی مقابل رایو وایه‌کانو به پایان رسید. این بازیکن در حال حاضر تحت عمل جراحی قرار گرفته و حدود یک سال از میادین دور خواهد بود.

2079083

یکی از اهداف مدیران بارسلونا از تمدید قرارداد برنال در این مقطع حمایت از او در دوران دشوار مصدومیت است که می‌تواند هر بازیکنی را دچار مشکل کند. او بزودی ریکاوری‌اش را آغاز خواهد کرد و امیدوار است با آغاز فصل آینده به ترکیب بارسلونا بازگردد.

برنال که در سال ۲۰۰۷ متولد شده است، اولین بار در سال ۲۰۱۴ به بارسلونا پیوست و بخشی از همان تیمی بود که لامین یامال و پائو کوبارسی نیز در آن حضور داشتند. او سپس پیشرفت قابل توجهی داشت و اولین بازی خود در ترکیب اصلی بارسلونا را در ماه اوت برابر والنسیا انجام داد.

دیدگاه‌ها