کد خبر : 2068263 | 19 شهریور 1403 ساعت 21:45 | 25.3K بازدید | 47 دیدگاه

پارس جنوبی جم ۰ - 1 فجر سپاسی شیراز

لیگ یک/ پیروزی بزرگ پیروز با گل رونالدویی

تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول را با پیروزی در جم آغاز کرد.

لیگ یک/ پیروزی بزرگ پیروز با گل رونالدویی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی از زرد پوشان شیرازی میزبانی کرد؛ دیداری که تحت تاثیر جدایی مهدی رجب‌زاده و پیوستنش به پارس جنوبی جم از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود. 
با این حال نیمه اول این مسابقه پایاپای پیش رفت و دو تیم موقعیت ویژه‌ای برای گلزنی به دست نیاوردند تا اتفاق ویژه ۴۵ دقیقه اول مصدومیت حسین پورحمیدی بازیکن با تجربه جمی‌ها و تعویض اجباری او باشد. 

با شروع نیمه دوم اما شاگردان پیروز قربانی عملکرد بهتری داشتند و در دقیقه ۵۵ با شوت یوسف کی‌شمس تا آستانه گلزنی پیش رفتند که این موقعیت آنها پس از برخورد به تیرک دروازه به زمین بازگشت.

2079081

حملات فجر برای برتری ادامه پیدا کرد و سرانجام در حالی که جمی‌ها موقعیت خوبی برای گلزنی ایجاد کرده بودند، با هوشیاری مدافعین فجر توپ برگشت داده شد تا در یک ضدحمله موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی در اختیار شاگردان پیروز قربانی قرار بگیرد.

این موقعیت اما با خطای بازیکنان فجر به یک ضربه ایستگاهی تبدیل شد؛ کی‌شمس پشت این ضربه ایستگاهی قرار گرفت و در دقیقه ۷۳ موفق شد از فاصله ۲۵ متری دروازه جم را شاگردان مهدی رجب‌زاده را باز کند. 

2079082

در ادامه جم برای جبران پیش کشید اما اگرچه آنها دو سه موقعیت خوب هم ایجاد کردند ولی از سوی دیگر خط دفاعی این تیم هم متزلزل شد تا تیم پیروز قربانی تا آستانه ثبت گل دوم هم پیش برود. بهترین موقعیت فجر پس از ثبت گل اول توسط مهاجم این تیم از دهانه دروازه خالی به بیرون زده شد.  

در نهایت این مسابقه حساس در حالی که داور ۵ دقیقه وقت تلف شده هم در نظر گرفته بود با پیروزی شاگردان پیروز قربانی در جمع تمام شد تا فجری‌ها برد بزرگی را در خارج از خانه رقم زده باشند. از سوی دیگر مهدی رجب زاده اگر می‌خواهد تیمش در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار داشته باشد باید تیم منسجم‌تری را مهیای ادامه مسابقات کند.

دیدگاه‌ها