کد خبر : 2068259 | 19 شهریور 1403 ساعت 21:36 | 8.7K بازدید | 33 دیدگاه

فولا‌د ۳-۰ گاز عراق: خط و نشان به سبک سید و رفقا

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در آخرین مسابقه روز دوم رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا موفق به شکست نماینده عراق شد.

فولا‌د ۳-۰ گاز عراق: خط و نشان به سبک سید و رفقا

به گزارش "ورزش سه"، دومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (دوشنبه ۱9 شهریور) با چهار دیدار در سالن شش هزارنفری شاهدیه یزد پیگیری شد.

تیم‌های فولاد سیرجان (ایران) و گاز الجنوب (عراق) از ساعت 20 و در آخرین مسابقه روز دوم به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر صفر حریف خود را شکست دادند.

فولادی‌ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 16 و 25 بر 19 مقابل حریف پیروز شدند تا به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند.

علی رمضانی، علی حاجی‌پور، مجتبی میرزاجانپور، امیرحسین اسفندیار، محمد ولی‌زاده، محمد موسوی و مهدی مرندی ترکیب شروع کننده تیم فولاد سیرجان در این مسابقه بودند که به مدت 84 دقیقه طول کشید.

در ست اول نماینده ایران بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز این ست شد. ست دوم با برتری شاگردان عطایی پیگیری شد و با هماهنگی خوب بازیکنان توانستند نتیجه را از نماینده عراق بگیرند و این ست را 25 بر 16 به نام خود ثبت کنند.

در ست سوم شاگردان اعلا خلف در چند مرحله از فولاد پیشی گرفتند اما فولاد به بازی برگشت و نتیجه را با اختلاف یک الی دو امتیاز به سود خود پیش برد تا در نهایت 25 بر 19 به پیروزی رسید.

آخمتوف آیدوس از قزاقستان به عنوان داور اول و ایندرا موفلیح از اندونزی نیز به عنوان داور دوم این مسابقه را قضاوت کردند. این دیدار را حدود ۵۰۰ تماشاچی در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه تماشا کردند.

دیدگاه‌ها