کد خبر : 2068228 | 20 شهریور 1403 ساعت 05:20 | 11.6K بازدید | 7 دیدگاه

اسلامی‌خواه، خریدی برای تکمیل 3 ضلع هجومی:

تکمیل مثلث هجومی ملوان با وینگر تکنیکی!

قائم اسلامی‌خواه در پست وینگر چپ برای ملوان به میدان خواهد رفت.

تکمیل مثلث هجومی ملوان با وینگر تکنیکی!

به گزارش "ورزش سه"، قائم اسلامی‌خواه‌، بازیکن فصل گذشته هوادار و گل‌گهر، به جمع شاگردان مازیار زارع اضافه شد و با توجه به بازیکنانی که در خط هافبک این تیم حضور دارند و سبک بازی اسلامی‌خواه، ملوان شرایط خوبی در فاز هجومی خواهد داشت.

قائم اسلامی‌خواه فصل گذشته در نیم فصل دوم با نظر مارینوس اوزونیدوس به گل‌گهر اضافه شد و خیلی زود توانست نظر این مربی یونانی را جلب کند و در سمت چپ خط هافبک و حمله گل‌گهر به میدان برود، این در حالی است که بازیکنانی مانند امیر جعفری، علیرضا کوشکی و مهدی ممی‌زاده در این تیم حضور داشتند، عملکرد خوب اسلامی‌خواه باعث شد تا این بازیکن به ترکیب اصلی گل‌گهر برسد.

با توجه به حضور بازیکنانی مانند محمد عمری، رضا میرزایی و رضا جعفری در پست هافبک هجومی و وینگر راست، حضور اسلامی‌خواه در سمت چپ خط حمله تیم مازیار را در فاز هجومی تقویت خواهد کرد و بالانس خوبی در خط حمله این تیم ایجاد خواهد کرد.

درخشش بازیکنان جوان ملوان هم در بالانس بودن این تیم کمک می‌کند، با اضافه شدن اسلامی‌خواه و تورانیان، مازیار زارع ضعف تیم خود را پوشش داد، ملوانی ها در پست وینگر چپ و مدافع راست بازیکن تخصصی نداشتند که هوشمندانه در جذب این دو بازیکن اقدام کردند.

دیدگاه‌ها