کد خبر : 2068219 | 20 شهریور 1403 ساعت 05:45 | 34K بازدید | 11 دیدگاه

انگیزه بالای تورانیان در تمرینات ملوان:

پیراهن سفید و آبی، خوش‌یمن برای مدافع استقلالی!

سامان تورانیان با آمادگی بالایی در تمرینات ملوان حضور پیدا می‌کند.

پیراهن سفید و آبی، خوش‌یمن برای مدافع استقلالی!

به گزارش "ورزش سه"، سامان تورانیان شرایط متفاوتی را در تمرینات ملوان پشت سر می‌گذارد و به عنوان یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسابقات آیتم‌های تمرینی را پشت سر می‌گذارد و در راس کارهای تاکتیکی قرار گرفته است.

او که به عنوان پدیده لیگ بیست‌ودوم شناخته شده بود و حتی حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان را هم تجربه کرد، خیلی زود به تیم بزرگ استقلال منتقل شد اما با توجه به حضور بازیکنان ملی و درخشان در پست دفاع راست، فرصت حضور چندانی پیدا نکرد و حالا با توجه به اینکه ملوان مدافع راست تخصصی در اختیار نداشت خیلی زود به ترکیب اصلی این تیم رسید.

تورانیان در اولین حضور خود توانست کارش را با پاس گل آغاز کند تا روحیه بالاتری برای ادامه مسابقات داشته باشد، اعتماد ویژه مازیار زارع به این بازیکن و شرایط سنی او باعث شده تا تورانیان اهداف بزرگی در لیگ بیست‌و‌چهارم داشته باشد.

تصمیم ناگهانی تورانیان برای سرباز شدن با انتقادهای زیادی از سمت هواداران استقلال و حتی برخی از همبازیان او همراه شد که ممکن است شرایط فوتبالی او را تحت تاثیر قرار بدهد؛ اما به نظر می‌رسد که این بازیکن خودش را برای تمام چالش‌های پیش رو آماده کرده بود و با آگاهی به شرایط ملوان این تیم را انتخاب کرد و به نظر می‌رسد که از این به بعد همه چیز به توانایی‌های فنی او حفظ ثبات فنی‌اش بستگی دارد.

تورانیان در بازی هفته چهارم لیگ برتر مقابل حسین گودرزی، هم‌بازی خود در تیم ملی امید قرار خواهد گرفت و تقابل جذابی شکل خواهد گرفت.

2078970

دیدگاه‌ها