کد خبر : 2068197 | 20 شهریور 1403 ساعت 06:10 | 19.3K بازدید | 25 دیدگاه

بعد از 4 فصل پیاپی حضور جمع سه نفر برتر:

غیبت مدعی‌ترین گلر در جدول کلین‌شیت!

به نظر می‌رسد که پورحمیدی بعد از 4 فصل پیاپی رقابت برای کسب دستکش طلا در این فصل، از این کورس خارج شده است.

غیبت مدعی‌ترین گلر در جدول کلین‌شیت!

به گزارش "ورزش سه"، حضور علیرضا بیرانوند در تیم تراکتور شرایطی را برای پورحمیدی رقم زده است که به نظر می‌رسد این دروزاه‌بان بعد از سه فصل حضور در بالای جدول کلین‌شیت فوتبال ایران، در این فصل جایی در این جدول نخواهد داشت و از رقابت برای کسب دستکش طلا خارج شده است.

پورحمیدی در لیگ بیستم فوتبال ایران با یازده کلین‌شیت بعد از حامد لک و پیام نیازمند در رتبه سوم کلین‌شیت قرار گرفت و این شروع درخشش این دروازه‌بان بود، لیگ بیست‌و‌یکم هم به همین شکل و با 13 کلین‌شیت به پایان رسید و او بعد از حسینی و فروزان باز هم در رتبه سوم قرار گرفت.

لیگ بیست‌ودوم سومین فصلی بود که پورحمیدی با آلومینیوم درخشید و بعد از علیرضا بیرانوند با 17 کلین‌شیت در رتبه دوم جدول قرار گرفت و همچنان روند افزایش تعداد کلین‌شیت نسبت به فصل گذشته را ادامه داد.

او فصل گذشته هم با 18 کلین‌شیت همچنان به افزایش تعداد کلین‌شیت‌های خود ادامه داد و به همراه سیدحسین حسینی توانست در رتبه اول بیشترین کلین‌شیت قرار بگیرد.

اما به نظر می‌رسد او در این فصل فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکند و بعد از 4 فصل پیاپی حضور در جمع برترین دروازه‌بان‌های ایران از این جدول خارج شود و جدا از آمارهای فردی به موفقیت تیمی و کسب قهرمانی با تراکتور فکر کند.

با توجه به تجربه بالا و سابقه ملی علیرضا بیرانوند و روند نتایج و آمار دفاعی خوبی که تراکتور در لیگ بیست‌وچهارم داشته، بعید به نظر می‌رسد که اسکوچیچ تصمیمی برای تغییر دروازه‌بان اصلی خود داشته باشد.

البته پورحمیدی بدون در نظر گرفتن تمام این مسائل تمرینات خود را با انگیزه خاصی دنبال می‌کند و بدون ایجاد حاشیه مسیر فوتبالی خود را دنبال می‌کند.

دیدگاه‌ها