کد خبر : 2068194 | 20 شهریور 1403 ساعت 05:06 | 32.3K بازدید | 15 دیدگاه

آرنائو تناس:

منتظر تمدید بودم اما بارسلونا پیشنهادی نداد

آرنائو تناس، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، می‌گوید منتظر پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی بارسلونا بود اما این باشگاه پیشنهادی ارائه نکرد.

منتظر تمدید بودم اما بارسلونا پیشنهادی نداد

به گزارش "ورزش سه"، آرنائو تناس یکی از بازیکنان جوانی بود که در تابستان 2023 از بارسلونا جدا شد. این دروازه‌بان پرورش یافته در آکادمی لاماسیا، به عنوان شماره یک آینده باشگاه در نظر گرفته می‌شد، اما در نهایت به عنوان بازیکن آزاد جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست.

اکنون تناس در مصاحبه‌ جدیدش دلیل جدایی خود را به گردن بارسلونا انداخته و مدعی شده که این باشگاه هرگز به او پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداده است.

این بازیکن 23 ساله گفت: "بارسا را ​​ترک کردم چون باشگاه به من پیشنهاد تمدید قرارداد نداد." در ادامه، تناس تاکید کرد هر قراردادی را که بارسلونا پیشنهاد می‌داد، امضا می‌کرد و پس از تمدید نیز حتی حاضر به جدایی به صورت قرضی بود، با این حال، هرگز پیشنهادی به دست او نرسید.

2078972

دروازه‌بان فعلی پاری سن ژرمن افزود: "هر قراردادی را که باشگاه پیشنهاد می‌داد امضا می‌کردم، حتی اگر آن‌ها می‌خواستند به صورت قرضی جدا می‌شدم."

قرارداد تناس با بارسلونا در 30 ژوئن 2023 به پایان رسید. باشگاه این گزینه را داشت که قرارداد او را به مدت دو سال تمدید کند، اما به دلیل اینکه احساس می‌کردند دستمزد جدید او با وضعیت اقتصادی باشگاه مطابقت ندارد، تصمیم به این کار گرفتند.

دیدگاه‌ها