کد خبر : 2068179 | 19 شهریور 1403 ساعت 16:19 | 60.7K بازدید | 26 دیدگاه

مینگسا بر می‌گردد

بارسلونا پشیمان شد: افسوس او را از دست دادیم

در باشگاه بارسلونا از اینکه اسکار مینگسا را به سلتا واگذار کرده‌اند پشیمانند و قصد دارند او را برگردانند. او به اردوی تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شده است.

بارسلونا پشیمان شد: افسوس او را از دست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، یکی از سورپرایزهای لیست جدید لوئیس دلا فوئنته برای این فیفا دی، دعوت از اسکار مینگسا بود. او در سلتا شروع بسیار خوبی در این فصل داشته است و به همین دلیل جایزه همراهی با اسپانیا در دو بازی برابر صربستان و سوئیس را از مربی لاروخا دریافت کرد.

مینگسا محصول لاماسیاست و در رده‌های جوانان بارسلونا رشد کرد و اولین بازی خود را در تیم اصلی زیر نظر رونالد کومان در فصل 2020/21 انجام داد و 27 بار نیز به میدان رفت با این حال ژاوی او را کنار گذاشت. ژاوی در تابستان 2022  به اسکار گفت که روی او حساب نمی‌کند و در نتیجه به سلتا منتقل شد.

2078935

باشگاه بارسلونا البته همچنان نیمی از مالکیت مینگسا را در اختیار دارد. بند فسخ او 20 میلیون یورو است و بنابراین بارسلونا می‌تواند با پرداخت 10 میلیون یورو او را بازپس بگیرد. اگر سلتا بخواهد او را بفروشد نیز بارسا همیشه حق تقدم خواهد داشت. درست در روزهایی که بارسلونا به دنبال یک مدافع راست در بازار است، مینگسا می‌تواند گزینه مطلوبی برای زمستان باشد هرچند هنوز هیچ مذاکره‌ای صورت نگرفته است.

در واقع دعوت شدن مینگسا به تیم ملی اسپانیا برای مسئولان بارسا نیز جالب توجه بود و حالا دکو (مدیر ورزشی) جدی‌تر بازی‌های مینگسا در سلتا را تعقیب خواهد کرد. او می‌خواهد تا ژانویه به دقت مینگسا را زیر نظر بگیرد و اگر مشکل فرپلی مالی حل شود، برای برگرداندن او در زمستان تلاش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها