کد خبر : 2068170 | 20 شهریور 1403 ساعت 04:55 | 16.5K بازدید | 9 دیدگاه

عجیب اما واقعی:

دستمزد استراحت برای دو خارجی لیگ برتری!

باشگاه فولاد برای دو بازیکن فصل گذشته که دیگر جایی در لیست این تیم ندارند، هزینه‌ عجیبی پرداخت می‌کند.

دستمزد استراحت برای دو خارجی لیگ برتری!

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال‌دوستان در 23 سالی که از عمر لیگ برتر می‌گذرد اتفاقات عجیب و غریب کم ندیده‌اند؛ اتفاقاتی که بعضا پرونده‌هایشان به‌عنوان یک علامت سوال و بدون پاسخ بسته می‌شود. همواره دلایل متعددی هم برای بروز آنها یاد شده که مهم‌ترین و همیشگی‌ترینش سوءمدیریت بوده. با دلایل وقوع این اتفاقات کاری نداریم ولی سوال اینجاست که چرا همچنان شاهد رقم خوردن موارد جدیدتر هستیم؟

این‌ها را نوشتیم تا به موردی جالب اشاره کنیم که در همین فصل جاری رخ داده است. باشگاه فولاد خوزستان یحیی گل‌محمدی را روی نیمکتش آورد و او هم لیست مدنظرش را به باشگاه داد که در این بین قلم قرمز یحیی روی نام کریستوفر کنت و گادوین منشا کشیده شد تا دروازه‌بان و مهاجم فصل قبل فولاد جایی در تفکرات سرمربی جدید نداشته باشند و اصطلاحا خیلی زود تکلیفشان روشن شود.

این مسئله باعث شده تا نام این دو بازیکن در لیست فصل جدید فولاد قرار نگیرد و به تبع آن هیچ قراردادی از آنها در سازمان لیگ ثبت نشود. منتها نکته اینجاست که با این وجود و طبق شنیده‌ها، هم منشا و هم کنت در اهواز حضور دارند و هزینه اسکانش را باشگاه فولاد پرداخت می‌کند! هزینه‌ای که چیزی شبیه به دستمزد استراحت برای دو بازیکن خارج از لیست به حساب می‌آید.

حال اینکه چرا این باشگاه حاضر شده زیر بار چنین مسئله‌ای برود فعلا بر همه پوشیده است. قطعا پاسخ مدیران فولاد در این رابطه شنیدنی خواهد بود.

دیدگاه‌ها