کد خبر : 2068162 | 20 شهریور 1403 ساعت 03:45 | 14.8K بازدید | 12 دیدگاه

جان اوبی میکل:

قرارداد اوسیمن با چلسی آماده بود، وقت کم آورد!

جان اوبی میکل، بازیکن سابق چلسی، اعلام کرد که ویکتور اوسیمن فقط به دلیل کمبود زمان لازم برای نهایی شدن انتقال، در تابستان به آبی‌ها ملحق نشد.

قرارداد اوسیمن با چلسی آماده بود، وقت کم آورد!

به گزارش "ورزش سه"، جان اوبی میکل، ستاره سابق چلسی، توضیح داده که چرا ویکتور اوسیمن، هموطن نیجریه‌ای او، در تابستان امسال به چلسی ملحق نشد.

اوسیمن در تابستان قرار بود ناپولی‌ را ترک کند و چلسی با توجه به شرایط این بازیکن با پیشنهادی جدی به سراغ این بازیکن رفت.

این بازیکن 25 ساله در همین حین با پیشنهاد 80 میلیون یورویی از سوی الاهلی عربستان مواجه شد اما در نهایت با انتقال قرضی برای یک فصل به گالاتاسرای ترکیه رفت.

میکل، هافبک سابق آبی‌ها، در مورد اینکه چرا اوسیمن به چلسی ملحق نشد، گفت: "می‌دانم ویکتور چه می‌خواست، می‌دانم باشگاه به او چه پیشنهادی داد، می‌دانم به کجا رسیدیم، سرانجام به توافق هم رسیدیم، هر دو طرف باید توافق می‌کردند. فقط چند چیز کوچک مانده بود، کاغذبازی، تست پزشکی، و چند مورد دیگر که زمان زیادی هم نداشتیم.

هر دو طرف واقعا نقش خود را در انجام معامله ایفا کردند، و من چلسی را به‌خاطر آن تحسین می‌کنم چون می‌توانم جاه‌طلبی آن‌ها را ببینم که اکنون می‌خواهند این باشگاه را به کجا ببرند و همچنین اینکه ویکتور، چقدر او واقعاً می‌خواست به چلسی بیاید.

او ناامید شد که این اتفاق نیفتاد. وقتی پنجره نقل و انتقالات بسته شد با او صحبت کردم، با او تماس گرفتم، 20 دقیقه با هم صحبت کردیم. گفتم: "گوش کن، من همیشه همراه تو هستم، باید سرت را پایین بیاوری، باید سخت کار کنی، به تمرینات ادامه بدهی، می‌دانم که الان در بهترین وضعیت نیستی، اما می‌دانم که تو قوی هستی".

می‌دانید، ویکتور یک شخصیت قوی دارد، او تا حدودی شبیه دیدیه دروگبا و دیگو کاستا است و این چیزی است که ما در باشگاه از دست داده‌ایم، مهاجمانی که این برتری را دارند، کسانی که می‌توانند مدافعان را بترسانند و ویکتور قطعا این توانایی را دارد."

میکل این احتمال را مطرح کرد که اوسیمن می‌تواند در نقل و انتقالات ژانویه به چلسی ملحق شود: "قطعا هیچ مشکلی وجود ندارد. فکر می‌کنم اگر مجبور باشیم دوباره آن‌طور که گفتم، هر زمان که وقت باشد، ژانویه یا تابستان آینده، دوباره تلاش کنیم، می‌دانیم کجا هستیم.

2078908

ما می‌دانیم که کجا مذاکرات متوقف شد و فقط جزئیات کوچکی وجود دارد که باید نهایی شود و معامله انجام خواهد شد. بنابراین از نظر من، باشگاه با ویکتور بسیار خوشحال است و ویکتور هم می‌تواند در چلسی خوشحال باشد.

می‌خواهم مطمئن شوم که او را به چلسی می‌برم چون می‌دانم که شدنی است، نه به این دلیل که او دوست من است، یا مثل برادر کوچک‌ترم است یا نیجریه‌ای است، نه، او یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر جهان است.

اوسیمن بهترین بازیکن آفریقا است، می‌دانم که او چه چیزی می‌تواند به تیم اضافه کند و مطمئنم که بسیاری از هواداران چلسی می‌دانند که ویکتور چه توانایی‌هایی دارد.

ویکتور در مورد این موضوع مورد انتقادهای زیادی قرار گرفته، زیرا برخی از جزئیات آن چیزی که رخ داده، اطلاعی ندارند. ویکتور واقعاً، واقعاً می‌خواست به باشگاه بیاید و به‌خاطر یک‌سری جزئیات که گفتم وقت کم آمد.

برای من، شنیدن این همه حرف‌های نادرست در مورد حریص بودن ویکتور آزاردهنده است. او پول بیشتری نمی‌خواست. هواداران و نیجریه‌ای‌ها باید از او حمایت کنند.

همانطور که گفتم، اگر مجبور شویم دوباره آن را انتخاب کنیم، اگر علاقه‌ای وجود داشته باشد در ژانویه، چلسی همچنان ویکتور را می‌خواهد و ویکتور همچنان می‌خواهد به چلسی بیاید، ما دقیقا می‌دانیم که کجا هستیم. مسئله دشواری نیست، ما فقط می‌خواهیم معامله را انجام دهیم."

دیدگاه‌ها