کد خبر : 2068158 | 19 شهریور 1403 ساعت 15:17 | 23.7K بازدید | 23 دیدگاه

اسپانسر جدید چلسی: لاستیک‌فروشان چینی!

باشگاه چلسی شرکت چینی لینگ‌لانگ تایر را به عنوان اسپانسر جدیدش معرفی کرد.

اسپانسر جدید چلسی: لاستیک‌فروشان چینی!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی امروز با قراردادی بلند شرکت لینگ‌لانگ تایر، تولیدکننده مطرح لاستیک، را به عنوان اسپانسر جدیدش معرفی کرد.

شاندونگ لینگ‌لانگ تایر یک شرکت به‌روز در تولید تایر چینی است. مطابق آنچه در سایت رسمی چلسی نوشته شده، محصولات این شرکت به 173 کشور در سراسر جهان صادر می‌شود که شامل اروپا، خاورمیانه، آمریکا، آسیا، اقیانوسیه و آفریقا می‌شود و همچنین برای بیش از 100 پایگاه تولیدی 60 خودروساز مشهور جهانی تجهیزات و خدمات ارائه می‌دهد.

2078898

این مشارکت، بیشتر به سود شرکت لینگ‌لانگ خواهد بود تا با استفاده از برند چلسی پیشرفت بین‌المللی چشمگیر خود به‌عنوان یک تولیدکننده تایر را ادامه دهد.
به عنوان بخشی از این همکاری، شرکت لینگ لانگ تایرهای اتوبوس تیم مردان چلسی را تامین خواهد کرد.

علاوه بر این، این همکاری از طریق تولید محتوای سفارشی و همچنین تعاملات انحصاری بین بازیکنان چلسی و برند لینگ‌لانگ ادامه دارد.

2078899

کاسپر استیلسویگ، مدیر ارشد باشگاه چلسی، اظهار داشت: "ما خوشحالیم که از لینگ‌لانگ تایر به عنوان شریک رسمی خود استقبال می‌کنیم، یک شرکت جاه‌طلب و مبتکر که متعهد به برتری در تولید، خدمات و برندینگ است. ما مشتاقانه منتظر مشارکت در برنامه‌های رشد جهانی لینگ لانگ و همکاری با یک برند معتبر چینی برای افزایش تاثیر خود در چین هستیم."

دیدگاه‌ها