کد خبر : 2068157 | 19 شهریور 1403 ساعت 15:14 | 47K بازدید | 66 دیدگاه

پشت پرده پرسپولیسی نشدن نیانگ

مدیران باشگاه پرسپولیس احتمالا خوش شانس بوده‌اند که انتقال نیانگ به این تیم نهایی نشده است.

پشت پرده پرسپولیسی نشدن نیانگ

به گزارش "ورزش سه"، امبایه نیانگ آخرین گزینه مدنظر گاریدو برای پیوستن به پرسپولیس بود که هایجک شد. این بازیکن آنقدر به پرسپولیس نزدیک شده بود که خبر انتقالش به باشگاه مراکشی باعث شد قرمزها با صدور اطلاعیه‌ای درباره چرایی این اتفاق اطلاع‌رسانی کنند.

البته که در گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس به صورت کلی به ماجرا اشاره شد و ابعاد مهم آن به صورت علامت سوال باقی ماند. در بخشی از این اطلاعیه درباره علت به درازا کشیدن روند مذاکرات آمده: «مبلغ بالای درخواستی این بازیکن، معرفی چند ایجنت و درخواست‌های زیادی که هر بار مطرح می‌شد روند مذاکرات را به درازا کشاند به طوری که حتی تا بامداد امروز نیز درخواست‌هایی مثل در اختیار داشتن بادیگارد و … نیز مطرح شد».

پیگیری‌ها برای مشخص شدن جزئیات بیشتر نشان می‌دهد قیمت این بازیکن در ابتدا یک میلیون و 200 هزار دلار عنوان شده که بعد از لینک شدن به پرسپولیس به 2 میلیون دلار افزایش پیدا می‌کند و وقتی همه چیز در آستانه نهایی شدن بوده حتی به 2 و نیم میلیون دلار می‌رسد. هر چند این افزایش قیمت با رویکرد نقل و انتقالاتی رضا درویش در تضاد است ولی با استناد به آنچه در اطلاعیه پرسپولیس آمده، مدیران این باشگاه حاضر به عقد قرارداد با وی شده بودند.

درست است که این بازیکن به فوتبال ایران نیامد اما نکته مهم اینجاست که نیانگ حدود دو ماه بدون تیم بوده و افزایش قیمت بازیکنی در این شرایط آن هم به حدود دو برابر ارزش واقعی هیچ توجیهی ندارد و شاید مدیران پرسپولیس از این نظر شانس آوردند که نیانگ پرسپولیسی نشد.

دیدگاه‌ها