کد خبر : 2068154 | 19 شهریور 1403 ساعت 15:04 | 23.6K بازدید | 5 دیدگاه

بعد از جام جهانی 2026 می‌روم

اگر ناگلزمان تمدید نمی‌کرد، استعفا می‌دادم

رودی فولر اعلام کرد که پس از جام جهانی 2026 مدیریت ورزشی تیم ملی آلمان را ترک خواهد کرد و تمدید ناگلزمان باعث تعویق تصمیم او شد.

اگر ناگلزمان تمدید نمی‌کرد، استعفا می‌دادم

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تاریخ‌ساز سابق مانشافت در مصاحبه‌ای با روزنامه بیلد تصمیم خود را اعلام کرد. فولر تایید کرد که در پایان جام جهانی 2026، سمتی را که در حال حاضر در اختیار دارد، تحویل خواهد داد.

فولر گفت: «بله، این شغل برای من در سال 2026 و پس از جام جهانی به پایان می‌رسد. در واقع می‌خواستم همین امسال بروم ولی تمدید مربیگری یولیان ناگلزمن دلیلی برای به تعویق انداختن تصمیم من شد.»

فولر پس از جام جهانی 2022 قطر، سمت مدیر ورزشی تیم ملی آلمان را برعهده گرفت و اولین تصمیم بزرگ او در راس این تیم، استخدام سرمربی سابق بایرن برای نیمکت تیم ملی پس از اخراج هانسی فلیک بود. او حتی در یک بازی روی نیمکت مانشافت نیز نشست.

در همین مصاحبه، بازیکن سابق رم، بایرلورکوزن و المپیک مارسی از چهار فوتبالیستی که در پایان جام ملت‌های اروپا بازنشسته شدند، مانوئل نویر، تونی کروس، توماس مولر و ایلکای گوندوگان قدردانی کرد.

فولر توضیح داد: «در یکی از بازی‌های خانگی بعدی ما با آنها خداحافظی می‌کنیم و این بهترین شکل وداع با این ستاره‌ها خواهد بود.»

دیدگاه‌ها