کد خبر : 2068151 | 19 شهریور 1403 ساعت 14:53 | 9.1K بازدید | 11 دیدگاه

روایت سایت ای‌اف‌سی از بازی فردا

ایران با خاطرات شیرین مقابل امارات

تیم‌های ملی ایران و امارات در شرایطی به مصاف هم می‌روند که ملی پوشان در آخرین تقابل دو تیم برنده از زمین خارج شدند.

ایران با خاطرات شیرین مقابل امارات

به گزارش "ورزش سه"، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بازی فردای شاگردان قلعه‌نویی پرداخته و نوشته است: تیم‌های ملی امارات و ایران روز سه‌شنبه در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، به مصاف یکدیگر می‌روند که انتظار می‌رود دیداری جذاب و هیجان‌انگیز باشد.

تیم امارات در دیدار گذشته خود موفق شد با یک بازگشت شگفت‌انگیز، قطر را با نتیجه 3-1 شکست دهد، در حالی که ایران نیز با نشان دادن مقاومت خود، با پیروزی 1-0 بر تیم قرقیزستان، سه امتیاز بازی را کسب کرد.

پیروزی امارات برابر قطر شادی بزرگی به همراه داشت و این تیم به‌درستی از این موفقیت خوشحال بود، چرا که این اولین برد آن‌ها مقابل رقیب غرب آسیایی‌شان از سال 2015 بود.

این پیروزی با زدن سه گل در نیمه دوم به دست آمد، و تیم پائولو بنتو، سرمربی امارات، نشان داد که توانایی پاسخ به شرایط مختلف را دارد.

بنتو، که تیم ملی کره‌جنوبی را به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر 2022 هدایت کرد، انتظار دارد که تیمش مقابل ایران نیز نمایشی مشابه ارائه دهد.

2078358

او گفت: "ما وقتی نتیجه‌ای را برمی‌گردانیم نابغه نیستیم و در عین حال، وقتی بازی را می‌بازیم هم شکست‌خورده نیستیم. ما انسان‌های ساده‌ای هستیم که تلاش می‌کنیم در فوتبال پیروز شویم. سعی می‌کنیم بهترین ابزار ممکن را به بازیکنان بدهیم تا یک بازی را ببرند."

ایران، که به دنبال چهارمین حضور متوالی و هفتمین حضور خود در جام جهانی است، در دیدار مقابل قرقیزستان به اندازه کافی تلاش کرد تا سه امتیاز بازی را کسب کند، اما امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران، اذعان کرد که انتظار دارد در برابر امارات عملکرد بهتری از تیمش ببیند.

او گفت: "ما می‌توانستیم پنج یا شش گل بزنیم اما تعویض‌های هجومی‌مان به خوبی جواب نداد. سعی خواهیم کرد در بازی بعدی کیفیت بهتری نشان دهیم."

ایران با آمار بسیار خوبی وارد این دیدار می‌شود، چرا که تنها یک بار به امارات باخته و در آخرین دیدارشان در جام ملت‌های آسیا 2023 قطر، ایران با نتیجه 2-1 پیروز شده است.

دیدگاه‌ها