کد خبر : 2068145 | 19 شهریور 1403 ساعت 14:28 | 19.6K بازدید | 118 دیدگاه

آمار باورنکردنی یامال: بالاتر از وینی با ۱۸ بازی کمتر!

تاثیرگذاری روی گل لامین یامال برای تیم ملی اسپانیا بالاتر از وینیسیوس جونیور برای تیم ملی برزیل است.

آمار باورنکردنی یامال: بالاتر از وینی با ۱۸ بازی کمتر!

به گزارش "ورزش سه"، یامال در طول چند ماه اخیر به ستاره درخشانی در ترکیب بارسلونا تبدیل شده است و عملکرد خوبش باعث شد که به اردوی تیم ملی اسپانیا برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ هم دعوت شود و به این تیم در کسب عنوان قهرمانی کمک کند.

این بازیکن در دیدار شب گذشته تیم ملی اسپانیا در چارچوب مسابقات مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا هم در ترکیب اصلی حضور داشت و موفق شد پاس گل اول تیمش را در دقیقه چهارم برای خوسلو ارسال کند تا آمارش در این تیم را بیش از پیش بهبود ببخشد.

2078884

این پاس گل باعث شد که تعداد پاس گل‌های او با پیراهن تیم ملی اسپانیا به عدد ۹ برسد و این در حالی است که پیش از این سه گل هم برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده بود و حالا مشارکت او روی گل‌های زده شده در تنها ۱۶ دیداری که برای اسپانیا به میدان رفته به عدد ۱۲ رسیده است.

این آمار در حالی برای یامال به ثبت رسیده است که وینیسیوس جونیور در ۳۴ دیداری که با پیراهن تیم ملی برزیل به زمین رفته تنها پنج گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل هم ارسال کرده است تا مجموعا ۱۰ تاثیرگذاری روی گل داشته باشد و آمار یامال حتی از این ستاره درخشان رئال مادرید هم بسیار بهتر باشد.

دیدگاه‌ها