کد خبر : 2068141 | 19 شهریور 1403 ساعت 14:12 | 29.4K بازدید | 19 دیدگاه

حقایق روشن می‌شوند

بیانیه رسمی میر: بی‌گناهم، به هیچکس تجاوز نکردم

رافا میر امروز دوشنبه بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و در آن بار دیگر بر بی‌گناهی خود تاکید کرد و اتهام تجاوز جنسی را "بی‌اساس" توصیف کرد.

بیانیه رسمی میر: بی‌گناهم، به هیچکس تجاوز نکردم

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم والنسیا خود را در اختیار عدالت قرار داد و از باشگاه، کادر فنی، هم تیمی‌ها و هواداران به دلیل عدم رعایت قوانین باشگاه عذرخواهی کرد.

او چهارشنبه گذشته و پس از دو روز حبس به اتهام تجاوز با قید وثیقه و به طور موقت آزاد شد و اکنون تحقیقات پلیس ادامه دارد و روند دادگاه باید طی شود.

یکشنبه گذشته دو زن گزارش دادند که میر و دوست او پابلو خارا به آنها در خانه مهاجم والنسیا، تجاوز جنسی کرده‌اند. هر دو بازیکن توسط گارد مدنی دستگیر شدند و سپس موقتا آزاد شدند.

2078879

امروز رافا میر بیانیه‌ای رسمی به این شرح صادر کرد: «پس از مدتی تأمل، می‌خواهم بی‌گناهی خود را با تکرار محتوای بیانیه صادر شده توسط وکیلم جیمی کامپانر روشن کنم. به محض اینکه او کار را در دست گرفت، پرونده چرخش مهمی پیدا کرد که نشان می‌دهد شکایت چقدر بی‌اساس بوده است. من به دادگستری این کشور که از همان لحظه اول برای روشن شدن حقایق با آن همکاری کرده‌ام، کاملاً اعتماد دارم. من می‌خواهم صمیمانه‌ترین و عمیق‌ترین عذرخواهی خود را از باشگاهم والنسیا، از کادر مربیگری، از هم تیمی‌هایم و عمدتاً از هواداران والنسیا، به‌خاطر عدم رعایت اصول باشگاه ابراز کنم. می‌دانم که انتظارات از یک بازیکن حرفه‌ای بیشتر است. از خانواده‌ام به‌خاطر محبت و حمایتی که همیشه به من نشان داده‌اند تشکر کنم. عشق شما باعث می‌شود که بر این وضعیت آسیب‌زایی که دارم غلبه کنم. با توجه به توصیه وکیلم، ما در دادگاه حرف خواهیم کرد و نه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی.»

دیدگاه‌ها