کد خبر : 2068138 | 19 شهریور 1403 ساعت 14:09 | 8.7K بازدید | 27 دیدگاه

فابیان هرتزلر:

کسی در انگلیس علاقه‌ای به تماشای بوندسلیگا ندارد!

فابیان هرتزلر می‌گوید کسی در انگلیس علاقه‌ای به تماشای مسابقات بوندسلیگا ندارد.

کسی در انگلیس علاقه‌ای به تماشای بوندسلیگا ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فابیان هرتزلر به تازگی هدایت برایتون را برعهده گرفته و شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که پس از گذشت سه هفته از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بتواند با هفت امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

با این حال او در گفت‌وگو با FAZ اظهارات جالبی را درباره واکنش انگلیسی‌ها به فوتبال آلمان مطرح کرده است: «آنها به هیچ وجه علاقه‌ای به تماشای دیدارهای بوندسلیگا ندارند. وقتی که روز جمعه تلویزیون را روشن کردم تا بازی یونیون برلین برابر سن پائولی را ببینم، سالن خیلی زود خالی شد.»

او با اشاره به شرایطش در لیگ برتر انگلیس گفت: «اینجا بهترین لیگ در دنیاست. شما باید برابر بهترین بازیکنان و بهترین تیم‌ها بازی کنید و حریفان این توانایی را دارند که هر ثانیه گل بزنند و دروازه شما را باز کنند. کیفیت فردی‌ای که در هر دیدار با آن سر و کار دارید بسیار جالب و هیجان‌انگیز است.»

سرمربی سابق سن پائولی برای بهبود مهارتش در یادگیری زبان انگلیسی در بیرون از زمین به سختی تلاش می‌کند و هر هفته دو ساعت کلاس زبان انگلیسی دارد. هرتزلر در این باره اضافه کرد: «چون عبارات و اصطلاحات خاصی در زبان انگلیسی وجود دارد و ممکن است معنای متفاوتی داشته باشد، باید به صورت کامل با این اصطلاحات انگلیسی آشنایی داشته و در آن استاد باشید.»

دیدگاه‌ها