کد خبر : 2068135 | 19 شهریور 1403 ساعت 13:51 | 7.7K بازدید | 22 دیدگاه

فقط و فقط پیروزی می‌خواهیم

مربی کره: پاسخ تساوی مقابل فلسطین را می‌دهیم

هونگ میونگ بو معتقد است بردن عمان بهترین واکنش به تساوی غیرمنتظره برابر فلسطین خواهد بود.

مربی کره: پاسخ تساوی مقابل فلسطین را می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی انتظار داشت تیم ملی کره‌جنوبی در اولین بازی دور انتخابی جام جهانی 2026 در زمین خود برابر فلسطین با تساوی بدون گل متوقف شود. کره حاکم زمین بود ولی هر چه زد به در بسته خورد و دفاع فلسطین مقاومتی جانانه داشت. توقفی غیرمنتظره که انتقادات زیادی را به کادر فنی کره وارد کرد. هونگ میونگ بو سیبل انتقادات شده و فردا برابر عمان باید نشان دهد که تساوی روز اول تصادفی بود.

مربی جدید کره‌جنوبی در نشست خبری بازی برابر عمان که فردا در مسقط برگزار می‌شود حاضر شد و وعده برد داد: «بازی فردا یک بازی بیرون خانه است و بسیار سخت اما جای بهانه و توجیه نداریم. ما هیچ چاره‌ای جز کسب پیروزی نداریم. بعد از بازی با فلسطین همه تمرکز تیم روی این بازی بوده و ما از همه توانمان برای پیروزی استفاده خواهیم کرد.»

2078870

هونگ میونگ بو در ادامه گفت: «قطعا تساوی با فلسطین نتیجه‌ای نبود که به دنبالش بودیم. به همین دلیل یک نمایش بیرون خانه خوب بسیار حائز اهمیت است. ما باید ببریم و این را خوب می‌دانیم. این بهترین پاسخ به آن تساوی خواهد بود.»

او در مورد وضعیت جوی عمان و دما بالای هوا نیز گفت: «بازیکنان کره در بسیاری از کشورها با شرایط جوی متفاوت بازی کرده‌اند. ما در تیم بازیکنان زیادی در لیگ‌های خارجی داریم. البته از اینکه هوا مرطوب و گرم‌تر از حد انتظارم بود تعجب کردم. این ممکن است روی عملکرد تیم تاثیر بگذارد اما چون بازیکنان باتجربه‌ای داریم، نمی‌تواند بهانه‌ای باشد. فکر می‌کنم بتوانم با تمریناتی که داریم، خود را به خوبی با این شرایط تطبیق دهیم و نمایشی خوب داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها