کد خبر : 2068134 | 20 شهریور 1403 ساعت 03:07 | 18.5K بازدید | 11 دیدگاه

می‌خواهم در بازی امروز به میدان بروم

درخواست عجیب أیمن حسین از پزشکان کویتی

أیمن حسین از پزشکان معالج خود خواسته است تا زمینه حضور او در بازی امروز برابر کویت را فراهم کنند.

درخواست عجیب أیمن حسین از پزشکان کویتی

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت ایمن حسین، ستاره تیم ملی عراق، که در روزهای گذشته به دلیل خون‌ریزی در ریه‌ها دچار مشکل شده بود، بهبود یافته است. این خون‌ریزی پس از آسیب‌دیدگی او در بازی مقابل عمان در دور اول از گروه دوم مقدماتی جام جهانی رخ داد.

ایمن حسین، مهاجم برجسته تیم ملی عراق، با زدن تنها گل بازی، تیمش را به پیروزی مقابل عمان رساند. او پس از دریافت ضربه‌ای شدید به دنده‌های سینه‌اش، تا دقیقه ۸۴ به بازی ادامه داد، اما به دلیل ناتوانی در ادامه بازی، درخواست تعویض کرد.

پس از آسیب‌دیدگی، حسین به کویت منتقل شد تا تحت درمان قرار گیرد و در نهایت جراحی انجام داد.

حسین در بیمارستان قلب منطقه الصباح کویت دیده شد، در حالی که همراه با عدنان درجال، رئیس فدراسیون فوتبال عراق، حضور داشت. او آزمایش‌هایی را انجام داد تا اطمینان حاصل شود که ریه‌هایش به خوبی کار می‌کنند.

أیمن حسین درخواست کرده بود که در بازی مقابل کویت که فردا برگزار می‌شود، حضور داشته باشد، که این درخواست باعث خنده حضار شد، چرا که به گفته کادر پزشکی معالج، او به حداقل سه هفته زمان نیاز دارد تا تمرینات با توپ را آغاز کند.

خبرنگار «کوره» گزارش داد که تعداد زیادی از هواداران عراقی خواهان ملاقات با أیمن حسین در محل اقامتش در بیمارستان الصباح بودند. این امر باعث شد که خانواده حسین، به‌ویژه مادر و برادرش که او را همراهی می‌کردند، خواستار نظم بیشتری در ورود هواداران به منظور جلوگیری از خستگی بازیکن شوند.

گفتنی است، أیمن حسین، مهاجم تیم نیروی هوایی، یکی از مهم‌ترین مهره‌های هجومی تیم ملی عراق و زننده گل‌های سرنوشت‌ساز در بازی‌های اخیر تیم ملی بوده است.

دیدگاه‌ها