کد خبر : 2068132 | 20 شهریور 1403 ساعت 02:57 | 80.5K بازدید | 29 دیدگاه

کرمانی‌مقدم: مهری در زمان ساپینتو عالی بود

استقبال اسطوره پرسپولیس از بازیکن استقلال

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط فعلی این تیم در تعطیلات لیگ صحبت‌های جالبی مطرح کرد.

استقبال اسطوره پرسپولیس از بازیکن استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی کرمانی‌مقدم بازیکن سال‌های دور پرسپولیس درباره امتیازاتی که این تیم در سه هفته ابتدایی فصل جدید گرفته به خبرنگار ما گفت:
«عملکرد پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ اصلا راضی کننده نبود خصوصا بازی با تراکتور که به نظر من تیم خیلی ضعیف کار کرد و در حد نام پرسپولیس نبود ولی همین که بازی با فولاد را بردیم و با روحیه وارد تعطیلات شدیم اتفاق خوبی بود.»

او در همین باره افزود:
«هر چقدر در ابتدای فصل تلاش کنی که امتیاز از دست ندهی خیلی بهتر است چون امتیازات الان در انتهای فصل حسابی به کار می‌آید منتها با توجه به اینکه سرمربی عوض شده بود و چند بازیکن جدید به تیم اضافه شدند و قرعه پرسپولیس در هفته‌های اول هم سخت افتاده بود، پیش‌بینی می‌شد که چنین اتفاقی بیفتد و تیم کمی دیر بردهایش را شروع کند.»

وی که معتقد است تعطیلی لیگ چندان به سود پرسپولیس نیست، عنوان کرد:
«اگر مسابقات لیگ تعطیل نمی‌شد خیلی به نفع پرسپولیس بود چون تیم راه افتاده بود و در صورت ادامه بازی‌ها می‌توانست به بردهایش ادامه دهد. حالا باید ببینیم در بازگشت دوباره لیگ همان آمادگی را خواهد داشت یا نه. بزرگترین امتیاز این تعطیلات برای پرسپولیس بازگشت امید عالیشاه بود. امید سال گذشته خیلی برای پرسپولیس خوب کار کرد و جزء نفرات مثبت تیم بود. عالیشاه بازیکن باکیفیتی است و حضورش در زمین خیلی به درد تیم می‌خورد و امیدوارم با آمادگی مناسبی به ترکیب تیم برگردد.»

کرمانی‌مقدم که خودش یکی از عناصر هجومی پرسپولیس بوده درباره گل نزدن آل‌کثیر و علیپور گفت:
«علیپور چند سالی از فوتبال ایران دور بوده و به تازگی برگشته. او یک بازیکن پرانرژی است و دوندگی بیشتری نسبت به آل‌کثیر دارد. عیسی یک تمام کننده و گلزن خوبی است ولی علیپور مبارزه بیشتری با خط دفاع حریفان دارد. این دو بازیکنان خوبی هستند ولی همانطور که قبلا هم گفتم برای حل مشکل گلزنی باید یک مهاجم خارجی باکیفیت جذب کنیم وگرنه در ادامه فصل قطعا به مشکل خواهیم خورد.»

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به خبرهای کنار گذاشته شدن سینا اسدبیگی اظهار داشت:
«واقعا نمی‌دانم درباره سینا چه داستانی وجود دارد که او را می‌خواهند کنار بگذارند. احتمالا سلیقه سرمربی اینگونه باشد و خب فوتبال حرفه‌ای هم همین است. سینا خیلی خوب بازی می‌کند و کنار گذاشتن او برای خودم هم سوال است.»

او در همین رابطه و در خصوص انتقال احتمالی سعید مهری به عنوان یک استقلالی به جمع پرسپولیسی‌ها افزود:
«در اینکه پرسپولیس به یک هافبک بازی‌ساز نیاز دارد که شکی نیست ولی درباره سعید مهری هم باید بگویم که وقتی با ساپینتو در استقلال بود خیلی خوب کار می‌کرد منتها پس از آن دیگر بازی او را ندیده‌ام و نمی‌دانم الان چه وضعیتی دارد.»

دیدگاه‌ها