کد خبر : 2068127 | 19 شهریور 1403 ساعت 13:39 | 35.9K بازدید | 82 دیدگاه

فخرفروشی به سبک رونالدو: دو بازی، دو برد!

کریستیانو رونالدو با انتشار پستی از دو پیروزی تیمش در لیگ ملت‌های اروپای فصل جدید ابراز خوشحالی کرد.

فخرفروشی به سبک رونالدو: دو بازی، دو برد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا روبه‌روی تیم ملی اسکاتلند به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد تا دومین برد متوالی را هم در این مسابقات به دست آورده باشد.

کریستیانو رونالدو در این بازی در ترکیب اصلی قرار نداشت و در ابتدای نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی و جانشین پدرو نتو وارد زمین بازی شد و توانست گل پیروزی‌بخش تیم ملی کشورش را در فاصله دو دقیقه تا پایان وقت قانونی این دیدار روی پاس گل نونو مندس وارد دروازه حریف کند و مثل همیشه تاثیرگذار ظاهر شود.

این ستاره پرتغالی پس از پایان این بازی با انتشار تصاویری از خوشحالی پس از گلش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «دو بازی، دو پیروزی. از همه شما به‌خاطر حمایت‌تان سپاس‌گزارم، پرتغال!»

2078850

تیم ملی پرتغال حالا با شش امتیاز و پس از کسب این دو پیروزی شیرین در صدر جدول رده‌بندی گروه یک رقابت‌های سطح A رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا ایستاده و کرواسی و لهستان هر کدام با سه امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. اسکاتلند هم بدون امتیاز در قعر جدول این گروه است.

دیدگاه‌ها