کد خبر : 2068120 | 19 شهریور 1403 ساعت 13:19 | 27.1K بازدید | 21 دیدگاه

قبول دارم واکنشم درست نبود

عذرخواهی کیم مین‌ جائه: رفتارم اشتباه محض بود

کیم مین جائه از مردم کره عذرخواهی کرد و گفت حرکاتش در بازی برابر فلسطین اشتباه بود.

عذرخواهی کیم مین‌ جائه: رفتارم اشتباه محض بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال جمهوری کره فردا با هدایت مربی هونگ میونگ بو در دومین دیدار از گروه B رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 در مسقط به مصاف عمان می‌رود.

تیم هونگ میونگ بو رویای اولین پیروزی خود را در سر می‌پروراند. کره در اولین بازی که در خانه برگزار شد در عین شگفتی پیروز نشد. حریف فلسطین بود که در رده‌بندی فیفا در رتبه 96 قرار داشت، اما نتیجه نهایی تساوی 0-0 بود.

یک روز قبل از بازی با عمان، نشست خبری رسمی در هتل سیزنز شهر مسقط برگزار شد. از کره غیر از مربی، کیم مین جائه، مدافع مشهور بایرن، نیز حضور داشت.

2078836

از همکاری با مربی هونگ میونگ بو که زمانی بهترین مدافع کره بود، چه احساسی داری؟ «خیلی خوب است که بتوانم با مربی‌ای کار کنم که بهترین عملکرد را در کره داشته و تجربه طولانی در تیم ملی دارد. شما می‌توانید فوراً بازخورد مثبت بگیرید. او بهترین توصیه‌ها را در مورد نقاط ضعفم می‌کند. احساس خوبی نسبت به این همکاری دارم. من با دقت به صحبت‌های مربی فکر می‌کنم و سعی می‌کنم آن را در زمین انجام دهم.»

در بازی آخر شرایطی پیش آمد که از تماشاگران خواستید از هو کردن تیم خودداری کنند. آیا از نظر ذهنی خود را خوب جمع و جور کرده‌اید؟ «بله، در کره به سراغ تماشاگران رفتم و به آنها گفتم که هو نکنند. از نظر روحی اصلاً مشکلی وجود ندارد. معتقدم کار اشتباهی کردم و ابایی از قبول آن ندارم. کاملاً معتقدم که رفتارهای بعدی من اشتباه بود. من مقاله‌ای دیدم که می‌گفت هواداران هو نمی‌کردند. من واقعا عذر می‌خواهم و فکر می‌کنم حرکاتی که انجام دادم اشتباه بود و در مورد آنها فکر می‌کنم.»

2078837

کنار چه کسی در قلب دفاع راحت‌ترید؟ «من کنار بازیکنان داخلی و خارجی زیادی بازی کرده‌ام. زمان زیادی برای آماده شدن برای بازی‌های تیم ملی وجود ندارد. مهم این است خیلی زود هماهنگ شوید و باید به تصمیم مربی احترام گذاشت و مهم نیست کنار چه کسی بازی می‌کنید، مهم این است که سریع وارد زمین شوید و ارتباط خوبی برقرار کنید.»

به دلیل تساوی مقابل فلسطین، افکار عمومی منفی در بین هواداران و رسانه‌های کره‌ای وجود دارد: «فکر نمی‌کنم افکار عمومی منفی وجود داشته باشد. فقط داریم به بازی بعدی فکر می‌کنیم. من دیگر حرفی ندارم.»

دیدگاه‌ها