کد خبر : 2068117 | 19 شهریور 1403 ساعت 12:58 | 73.8K بازدید | 47 دیدگاه

گروس در لباس تونی

زودتر از رئال: آلمان جانشین کروس را پیدا کرد

بعد از بازنشستگی تونی کروس، یکی از دغدغه‌های یولیان ناگلزمان پیدا کردن بهترین جایگزین برای او بود و زود به این هدف رسید.

زودتر از رئال: آلمان جانشین کروس را پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، ناگلزمن قبل از جام ملت‌های اروپا در یک مصاحبه گفت پاسکال گروس بسیاری از ویژگی‌های تونی کروس را در خود دارد. حالا بدون کروس، مربی مانشافت می‌خواست فشارها را از روی او کم کند: «گروس در دورتموند نقشی شبیه به نقش تونی در تیم ملی را بازی می‌کند، اما او تونی کروس نیست، پاسکال گروس است. کسی نمی‌تواند جانشین کروس شود.»

خود گروس نیز مقایسه با کروس را رد کرد: «تونی یک اسطوره است. او ممکن است بهترین فوتبالیست تاریخ  آلمان باشد. اکنون به کارهایی که او در هر جلسه تمرین و در هر بازی انجام می‌داد توجه می‌کنم. برای او احترام زیادی قائل هستم و از بازی کنار او در یورو لذت بردم. اما من سعی می‌کنم بازی خود را انجام دهم.»

2078830

با این حال گروس در بازی برابر مجارستان همان نقش کروس را برای آلمان بازی کرد. عملکرد گروس در اولین بازی بدون کروس، بار دیگر انتظارات را بالا برد. گروس مقابل مجارستان (برتری 5-0) 60 دقیقه بازی کرد و از 64 پاسی که داد، 58 پاس ردست بود (91 درصد میزان موفقیت). او در ارسال‌های بلند (5/5) دقت 100 درصدی داشت و سه موقعیت گلزنی ایجاد کرد.

بهترین موقعیت‌ها در نیمه اول از پاس‌های او به دست آمد. گروس با یک پاس بلند پشت خط دفاعی برای ویرتس دفاع مجارستان را شکست تا گل اول ثبت شود و روی ارسال او بود که هاورتز توپ را با ضربه سر به تیرک دروازه مجارستان زد.

2078832

حقیقت این است که آلمان و رئال مادرید هر دو تلاش خود را برای یافتن یک جایگزین برای تونی کروس شروع کرده‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد که «مانشافت» به نوعی موفق‌تر بوده و خیلی زود پاسکال گروس را پیدا کرده است.

2078831

دیدگاه‌ها