کد خبر : 2068115 | 19 شهریور 1403 ساعت 12:55 | 5.6K بازدید | 6 دیدگاه

مشکلات عجیب تنها نماینده مازندران در لیگ یک

شهرداری نوشهر در اولین فصل حضور در لیگ دسته اول با مشکلات زیادی مواجه شده است.

مشکلات عجیب تنها نماینده مازندران در لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری نوشهر یکی از تیم‌هایی بود که این فصل موفق شد به لیگ یک صعود کند و حالا باتوجه به سقوط دریا بابل تنها نماینده مازندران در این لیگ است.

اما شهرداری که خود را آماده حضور در لیگ یک می‌کند با مشکلات زیادی روبه‌رو شده و نتوانسته علی‌رغم جذب بازیکنان زیاد و تکمیل اسکواد خود، قراردادها را ثبت کند. موضوع از این قرار است که شورای شهر نوشهر منحل شده و استانداری باید اعتبار ۳۰ میلیاردی این باشگاه برای هزینه در لیگ یک را تایید کند که این اتفاق رخ نداده است.

حال عادل خزایی، شهردار نوشهر و مدیرعامل این باشگاه گلایه‌هایی در مورد وضعیت باشگاه‌شان و اوضاع بدی که تیم شهرداری پیدا کرده مطرح می‌کند. تا زمانی که استانداری این اعتبار را تایید نکند شهرداری نوشهر نمی‌تواند برای این تیم هزینه کند و قراردادهای‌شان در سازمان لیگ ثبت نخواهد شد. اتفاقی که باعث شده شاگردان رضا ربیعی با وضعیت سختی آماده اولین بازی‌شان در لیگ یک بشوند.

عادل خزایی، شهردار نوشهر و مدیرعامل تیم شهرداری در خصوص مشکلات فراوان تیم خود گفت: یک ناهار ندارم بدهم به بچه‌ها در تهران. نامه اعتبار من را تایید نمی‌کنند. الان نمی‌توانم یک ریال هزینه تیم را بدهم. ۵۰ تومان بدهکار بودیم و این نامه را ندادند و رفتیم ده برابرش را جریمه دادیم تا برای ۱۷ بازیکن‌مان کارت صادر بشود.

او ادامه داد: همین الان نزدیک یک میلیارد و دویست از قبل بدهی داریم به هیئت فوتبال استان. در هر استان باید شما تسویه کنید و در سازمان لیگ ثبت شود. ۱۷ بازیکن ما ثبت شدند و گفتند دیگر ثبت نمی‌کنیم و بدهی‌ات را بده. سه‌شنبه باید فقط با ۱۷ بازیکن بازی کنیم‌.

خزایی در مورد کیفیت تیمش گفت: مقابل هوادار دوستانه بازی کردیم و آقای رحمتی می‌گفت این تیم همین الان بیاید به لیگ برتر چندتا تیم را راحت می‌زند. ما در پست مهاجم یک مشکلی داشتیم و رفتیم بهترین مهاجم لیگ یک را آوردیم. بچه این شهر نیامد تو تیم ما بازی کند و رفت یک جا قرارداد بست ۸ و نیم میلیارد.

او در مورد اینکه به او پیشنهاد فروش امتیاز شهرداری را می‌دهند گفت: این توجیه را قبول ندارم چرا باید تیم را بفروشم و دوباره در لیگ دو بازی کنم؟ یا بفروشم و کلا بیخیال تیم‌داری بشوم یا از این تیم حمایت کنید. مگر می‌شود نامه اعتبار من را تایید نمی‌کنند. اسپانسر می‌آید رأی‌اش را می‌زنید. اعتبار من را هم قبول نمی‌کنید که بتوانم خودم هزینه بدهم. من چه کار باید کنم؟

دیدگاه‌ها