کد خبر : 2068109 | 19 شهریور 1403 ساعت 12:49 | 7.7K بازدید | 13 دیدگاه

مربی قطر: از شکست عجیب قبلی درس گرفته‌ایم

مارکز لوپز می‌گوید که تیمش برابر امارات کنترل بازی را در اختیار داشت اما در نهایت تن به شکست داد.

مربی قطر: از شکست عجیب قبلی درس گرفته‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، مارکز لوپز، سرمربی تیم ملی قطر، بر آمادگی بازیکنانش برای رویارویی با تیم ملی کره‌شمالی در روز سه‌شنبه و در چارچوب هفته دوم از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ که در ایالات متحده آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار می‌شود، تأکید کرد.

این سرمربی اسپانیایی در کنفرانس مطبوعاتی که صبح امروز در هتل لندمارک وینتیان برگزار شد، پیش از بازی با کره‌شمالی اظهار داشت: «ما مقابل امارات شکست خوردیم و شروع کارمان آن‌گونه که می‌خواستیم نبود، اما مصمم هستیم که وضعیت را اصلاح کنیم و بدون شک در دیدار سخت خود مقابل تیم ملی کره‌شمالی، برای پیروزی تلاش خواهیم کرد.»

لوپز ادامه داد: «اشتباهات بخشی از فوتبال است و ما مقابل امارات علی‌رغم داشتن مالکیت و کنترل بازی و از دست دادن موقعیت‌های زیاد، مرتکب این اشتباهات شدیم. شکست هم مانند برد و تساوی یکی از نتایج ممکن است و ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا در برابر تیم قدرتمند کره‌‌شمالی بهترین عملکرد را داشته باشیم و به پیروزی برسیم.»

مارکز لوپز تأکید کرد که همه بازیکنان درس‌های شکست برابر امارات را درک کرده‌اند و اکنون تمرکز بر روی بازی با تیم ملی کره و نحوه پیروزی بر آن‌هاست.

او افزود: «من بازی آخر آن‌ها مقابل ازبکستان را تماشا کردم و با وجود شکست، عملکرد خوبی داشتند. ما باید برای ادامه مسیر و رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۶ با انگیزه به مصاف آن‌ها برویم.»

سرمربی تیم ملی قطر صحبت‌های خود را با پیامی به هواداران قطری به پایان رساند و از آن‌ها به‌خاطر حمایت و تشویق‌شان تشکر کرد و از آن‌ها خواست که به حمایت خود ادامه دهند تا تیم به مسیر پیروزی بازگردد، همان‌طور که همیشه انتظار می‌رود.

لازم به ذکر است که دیدار دو تیم در لائوس برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها