کد خبر : 2068108 | 19 شهریور 1403 ساعت 12:46 | 7.8K بازدید | 22 دیدگاه

خیال لیورپول راحت: هافبک آرژانتینی مصدوم نیست

مصدومیت الکسیس مک آلیستر جدی نیست و او می‌تواند تیمش را همراهی کند.

خیال لیورپول راحت: هافبک آرژانتینی مصدوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، مک آلیستر به یکی از مهره‌های کلیدی و مورد اعتماد آرنه اشلوت در ترکیب لیورپول تبدیل شده و در تمامی دیدارهای این تیم در فصل جدید در ترکیب اصلی به میدان رفته است.

همین اتفاق باعث شده است که او با احساس درد و خستگی فیزیکی به تیم ملی آرژانتین در وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر اضافه شود و لیونل اسکالونی در نشست خبری‌اش پیش از بازی برابر شیلی موضوع را تایید کرده بود.

کادر پزشکی آرژانتین اعلام کرده بودند که در حال تلاش هستند تا مشکلات این بازیکن را برطرف کنند و احساس درد و مصدومیت او را از بین ببرند و این صحبت‌های مطرح شده نگرانی‌هایی را برای لیورپول و هوادارانش به همراه داشت.

2010573

با این حال، به نظر می‌رسد که این موضوع به صورت کامل برطرف شده و مک آلیستر مشکلی برای همراهی آرژانتین در دیدار آینده نخواهد داشت و در فهرست اسکالونی برای حضور در میدان هم قرار گرفته است.

احساس درد و مصدومیت این بازیکن به هیچ وجه جدی و نگران کننده نبوده و صرفاً به‌خاطر تقویم فشرده و فرصت کمی است که برای استراحت در اختیار داشته و حالا بار دیگر آماده است تا برای تیم ملی کشورش و همچنین برای لیورپول پس از وقفه دیدارهای ملی به میدان برود.

دیدگاه‌ها